Zapalenie najądrza - ile czasu ból?

1. Data: 2005-04-06 21:45:20

Temat: Zapalenie najądrza - ile czasu ból?
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mój TZ zachorował na zapalenie najądrza. Leczony jest już trzeci tydzień
(obecnie drugi antybiotyk+przeciwbólowe+Linconcil,leżenie plackiem, pierwszy
tydzień okłady z lodu), a ból nadal go męczy dalej. Po dwóch tygodniach
leczenia poczuł się dobrze (mimo, że opuchlizna nie zeszła całkowicie), w
niedzielę wstał, chodził, w poniedziałek rano też, a po południu znów wrócił
ból, wieczorem po wizycie u lekarza okazało się, że konieczna była punkcja
odbarczająca ( 4 ccm treści ropnej - ta "treść ropna" również martwi nas
bardzo). Bardzo proszę o opinie fachowców - czy tak długa bolesność jest
normą? Czy może powinniśmy się przygotować, że koneiczne będzie leczenie
szpitalne?

Dorota

2. Data: 2005-04-13 19:30:25

Temat: Re: Zapalenie najądrza - ile czasu ból?
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Było konieczn e leczenie szpitalne.

d.

3. Data: 2005-04-14 06:43:08

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> normą? Czy może powinniśmy się przygotować, że koneiczne będzie leczenie

Mialem nieszczescie miec tą przypadłość. Lekarz u ktorego bylem przepisał mi
tylko jednorazową dawkę 2x500mg antybiotyku Sumamed ktory zadziałał jak na
prawdziwego zabójce bakterii przystało oraz jakis lek Diclofenac czy jakos tak
na zmniejszenie obrzęku. Tego diclofenacu nie bralem bo miałem po nim fatalne
samopoczucie wiec dalem sobie spokoj jak wzialem jedną sztukę. Juz nastepnego
dnia wieczorem po wzięciu sumamedu ból mi znikł a samo jajko wróciło do
pierwotnego prawidłowego kształtu po około 10 dniach. Na koniec wykonałem usg
jądra czy wszystko w porządku i na tym moja przygoda z zapaleniem najądrza
prawego sie skonczyla.
Maciek

niedorozwój biustu?
jaskinia solna - opinie