Zapalenie ściągna - gdzie leczyć ?

1. Data: 2005-04-03 10:52:12

Temat: Zapalenie ściągna - gdzie leczyć ?
Od: "Maras" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
do jakiego specjalisty udać się z zapaleniem ścięgna ? Chodzi o dłoń, a
dokładnie o ścięgno kciuka. Lekarz rodzinny, który podjął się leczenia nie
ma efektów już od ponad miesiąca.
Jeśli to możliwe, to proszę o wskazania od razu odpowiedniej osoby w
Poznaniu. Może być prywatny, bo na kolejki to nie ma już czasu.
Maras

2. Data: 2005-04-04 14:10:53

Temat: Re: Zapalenie ściągna - gdzie leczyć ?
Od: "zbyszek" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

WitamOczywiście do rotopedy, a najlepiej do chirurga ręki (jest taka klinika w
Poznaniu, i można się zorientować, kto tam "urzęduje" To nie oznacza od razu
operacji :))
Pzdr. zbyszek

3. Data: 2005-04-04 17:40:31

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6...@n...onet.pl,
zbyszek <z...@i...pl>:

> WitamOczywiście do rotopedy, a najlepiej do chirurga ręki (jest taka
> klinika w Poznaniu, i można się zorientować, kto tam "urzęduje" To
> nie oznacza od razu operacji :))
> Pzdr. zbyszek

To zalezy ... chirurg jak to chirurg, lubi operowac ;)
Osobiscie udalem sie u (utytulowanego) chirurga z tej wlasnie kliniki z
podobna dolegliwoscia (ktora trwala 4 lata) i jako leczenie z wyboru
zaproponowal leczenie chirurgiczne (rozciecie i czyszczenie pochewki
sciegnistej). Ja nie zgodzilem sie i zasugerowalem ostrzykniecie sterydem.
Powiedzial, ze pomoze najwyzej na 3 miesiace. Bylo to 8 lat temu, od tej
pory nie bylo nawrotu :-)

Ale tak poza tym to cenie tego lekarza, bardzo ok i dobry kontakt z
pacjentem, ostrzykiwanie tez bardzo sprawne.

--
Robert

4. Data: 2005-04-16 15:11:38

Od: "Maras" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może polecić konkretnego ortopedę przyjmującego prywatnie w
Poznaniu lub okolicach ?

Marek

[Stomatologia] Implant
krwawienie z odbytu