Zapalenie ucha

1. Data: 2005-08-08 18:40:48

Temat: Zapalenie ucha
Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nabawiłem się zapalenia ucha, prawdopodobnie na basenie,
boli, zwłaszcza przy próbie manipulowania - np. przy myciu nawet bardzo
Kupiłem krople - ale dopiero dzisiaj, jak na razie po zakropieniu ból był
silniejszy
Czy konieczna jest interwencja lekarska i antybiotyki, czy mogę liczyć na
to, że przejdzie jak zwykłe przeziębienie?

Pozdrawiam!
Adrian

2. Data: 2005-08-08 19:18:59

Temat: Re: Zapalenie ucha
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 8 Aug 2005 20:40:48 +0200, *Adrian*
<news:dd88vt$qog$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
> Czy konieczna jest interwencja lekarska i antybiotyki, czy mogę liczyć na
> to, że przejdzie jak zwykłe przeziębienie?

Mnie najlepiej- bo szybko- pomaga natarcie ucha i okolicy ucha spirytusem
kamforowym. Oczywiście trzeba sobie tą stronę głowy cieplutko opatulić.

--
Kaja

3. Data: 2005-08-08 20:54:16

Od: "Gocha" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrian" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy konieczna jest interwencja lekarska i antybiotyki, czy mogę liczyć na
> to, że przejdzie jak zwykłe przeziębienie?

Ja jadąc na wakacje zawiałam ucho w samochodzie, ból był wstrętny, kłujący,
nie miłam dostepu do lekarza, ale w aptece pani sprzedała mi bez recepty
krople Otinum.
Bardzo ponogły, już nie perwszy raz. Ale gdyby po dwóch dniach nie przeszło
to idź do lakarza,
Moja ciotka coś takiego zaniedbała i straciła słuch... Pozdrawiam, Gocha.

4. Data: 2005-08-09 22:15:14

Od: "Luisa" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim lekarz

> [...]
> Czy konieczna jest interwencja lekarska i antybiotyki, czy mogę liczyć na
> to, że przejdzie jak zwykłe przeziębienie?

Opryszczka
ciśnienie krwi
Urazy dłoni
Do stomatologow