Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.

11. Data: 2009-10-24 10:51:53

Temat: Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hbulgf$acl$2@atlantis.news.neostrada.pl...
Chiron pisze:

> Użytkownik "flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> BTW. do strażaków [oni wydają ekspertyzę] nic nie mam - często muszą
> zgadywać z fusów, bo tego od nich się oczekuje.
>
> Mieszkamy w tym samym mieście z globem. Nie mam więc pewności, czy nie
> podpali kościoła, w którym jutro będę na mszy.

Pożary, nie podpalenia [o tym decydują strażacy] kościołów, odbywają się
przeważnie w nocy, wtedy, kiedy nikogo w nich nie ma. ;>
W nocy też czasem bywam w kościele. Czy straż orzeknie, że to był pożar- czy
podpalenie- to mi to bez różnicy. Lepiej, żeby glob trzymał się z dala i od
kościołów i od ognia

serdecznie pozdrawiam

Chiron

12. Data: 2009-10-24 11:04:07

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
>
> Mieszkamy w tym samym mieście z globem. Nie mam więc pewności, czy nie
> podpali kościoła, w którym jutro będę na mszy.

A de Rental to glob? ;>

Pozdrawiam
Flyer

13. Data: 2009-10-24 11:06:54

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2009-10-24 12:16:48

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
>
> W nocy też czasem bywam w kościele. Czy straż orzeknie, że to był pożar-
> czy podpalenie- to mi to bez różnicy. Lepiej, żeby glob trzymał się z

Glob jest prymitywnym prowokatorem. To potrzebna społecznie rola, ale
niczym nie grozi, jeżeli ludzie będą myśleli.:)

Pozdrawiam
Flyer

15. Data: 2009-10-24 12:20:01

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]

Glob jest prymitywnym prowokatorem. To potrzebna społecznie rola, ale
niczym nie grozi, jeżeli ludzie będą myśleli.:)
-------
IMO- w społęczeństwie- do jego prawidłowego funkcjonowania- potrzebny jest
margines: złodziej, gwałciciel, idiota, glob, etc. Z czego nie wynika, iż
można mu ufać. Wolał bym wiedzieć, co zamierza:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

16. Data: 2009-10-24 12:56:38

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał:

> Mieszkamy w tym samym mieście z globem. Nie mam więc
> pewności, czy nie podpali kościoła, w którym jutro będę na mszy.

No przecież twierdzisz, że jest w zakładzie zamkniętym. I raczej nie
wychodzi na przepustki na msze :>

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

17. Data: 2009-10-24 13:18:10

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

--------------------

> [...]
> ------------------------------ Mieszkamy w tym samym mieście z globem.
> Nie mam więc pewności, czy nie podpali kościoła, w którym jutro będę na

A to Łódź jednym kościołem stoi?

Qra

18. Data: 2009-10-24 14:54:33

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> No przecież twierdzisz, że jest w zakładzie zamkniętym. I raczej nie
> wychodzi na przepustki na msze :>
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Droga Pani (Panie?)- kto dziś widział prawdziwy zakład zamknięty? Z ciupy
dostają przepustki- nawet skazani na wieloletnie więzienia, cóż dopiero z
takiego szpitala:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

19. Data: 2009-10-24 14:55:31

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

--------------------

> A to Łódź jednym kościołem stoi?
>
> Qra

Qrko- na tym świecie pełnym złości- nigdy nie dość przezorności:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

20. Data: 2009-10-24 15:10:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dostają przepustki- nawet skazani na wieloletnie więzienia, cóż dopiero z

Zakopać. Się zamknie.

Qra, metaforycznie

Spot A Liar
Globkowi
Kto wierzy w Obamę?
Rozmowy aniołów
Mam nadzieję, że moje Sylątko też dorównuje...