Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)

1. Data: 2009-10-24 07:48:44

Temat: Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl>
news:hbu96a$m69$1@news.interia.pl...
> Użytkownik "spit" <s...@N...gazeta.pl> napisał

> "Genetyka ponad wszystko" - z moich wypowiedzi
> wyszło Ci, ze jestem zwolennikiem czegoś takiego ? :o/

> ===
> moim zdaniem zło jest bardziej pracowite od dobra,
> ale dobrze, że choć zauważasz, że zło nie leniuchuje.
>
> Co więc ostatnio albo w historii człowieka zrobiło konkretnie ?
> No wiesz, jakie są osiągnięcia Zła Twopim zdnaiem ?

> ==
> Sorka, ale nie zauważyłem...
> Uważasz, że robaki albo rośliny mogą się rozwijać
> poza kluczem genetycznym ? :o/

> [...]

No widzisz JUDA jak zostałeś zapłodniony?
Najpierw szydziłeś ze mnie, gdy Ci cytowalem Icka z filmiku:
PROJEKCJA ŚWIADOMOŚCI
Jeden człowiek nie może zmienić świata, ale jeden człowiek może
przekazać wiadomość, która zmieni ten świat"
- a teraz piszesz to samo, z czego dworowałeś:
przekazać wiadomość = zapładniać innych swoim mózgiem (myślą)
ech, JUDA, JUDA :-)
Twój mózg jest nie tylko chujem, ale także macicą. ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp
miłośnik mądrości i nie tylko :)