jak zaskoczyć kobietę ?

1. Data: 2009-10-24 17:10:05

Temat: jak zaskoczyć kobietę ?
Od: "Lukas" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawa wydaje sie byc błaha, sa jej imieniy , kup wiec kwiatki i po
sprawie. Ale dla mnie to zbyty banalne, tym bardziej , ze zabiegam o jej
wzgledy i chcialbym, aby to bylo cos innego, cos co by podzialalo na jej
umysł, na jej wnętrze i bedzie odbiegac od ogolnie przyjetych zwyczajów
Znamy sie 1 miesiac, paręnascie spotkan, buzi , buzi itp.

Drogie Panie, co Wam sie marzy otrzymac w dniu imienin? Myslalem o wierszu,
ale to chyba zbyt dalekoidące, kwaity oczywiscie bedą , ale chce wyjsc z
czyms przed szereg, czyms zaskoczyc, zrobic cos co bedzie pamietac bardzo
dlugo. Problem jest tylko taki, ze jest ona teraz ta szkoleniu na Słowacjii
nie moge sie z nia spotkac, a dopiero jak wroci, kwiaty zyczenia wiadomo ,
ze moge wyslac, ale co wymsylec, ze to bylo z jajem . Macie jakies rady,
mile wspomnienia?

Do facetów tez kieruje pytanie , moze macie na swoim koncie jakies fajne
wspomnienia, kiedy to zaskoczyliscie swoją damę...:-)

2. Data: 2009-10-24 17:25:20

Temat: Re: jak zaskoczyć kobietę ?
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lukas" <q...@o...pl> wrote in message
> [...]
>
> Do facetów tez kieruje pytanie , moze macie na swoim koncie jakies fajne
> wspomnienia, kiedy to zaskoczyliscie swoją damę...:-)

Narządziem, które wywróci jej pojmowanie orgazmu.

3. Data: 2009-10-24 17:31:36

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 19:10, "Lukas" <q...@o...pl> wrote:
> [...]
> umysł, na jej wnętrze i bedzie odbiegac od ogolnie przyjetych zwyczajów
> Znamy sie 1 miesiac, paręnascie spotkan, buzi , buzi itp.

Kurcze, rwiesz te laski, co miesiac inna.
Chyba, ze to ta sama, co tu:
http://groups.google.pl/group/pl.sci.psychologia/msg
/d66edb33a93bdbee

No ale czasy trwania mi sie nie zgadzaja.

> [...]
> czyms przed szereg, czyms zaskoczyc, zrobic cos co bedzie pamietac bardzo

Wycieczka w jakies niesamowite, malo uczeszczane miejsce.
Z noclegiem i sniadaniem.

> Do facetów tez kieruje pytanie , moze macie na swoim koncie jakies fajne
> wspomnienia, kiedy to zaskoczyliscie swoją damę...:-)

Ostatnio facet mojej znajomej zabral ja na przyjecie
przygotowane na szczycie pewnego masywu skalnego.
To wersja bez noclegu, ale rowniez z niezbednym
minimum kondycji.

Zawsze tez mozesz jej dac pierscionek z brylantem.
Ale o tym to opowie tu Ci kto inny.
:)

4. Data: 2009-10-24 18:07:52

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukas pisze:
> [...]
>
> Do facetów tez kieruje pytanie , moze macie na swoim koncie jakies fajne
> wspomnienia, kiedy to zaskoczyliscie swoją damę...:-)

Nie mamy wspomnień :), ale odpowiedni kwiat doniczkowy, ew. domową
fontannę, ew. jakąś inną fajną rzecz.:)

Pozdrawiam
Flyer

5. Data: 2009-10-24 18:27:13

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukas" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Słowacjii nie moge sie z nia spotkac, a dopiero jak wroci, kwiaty zyczenia
> wiadomo , ze moge wyslac, ale co wymsylec, ze to bylo z jajem . Macie

Skomponuj _specjalnie_ dla _Niej_ utwor muzyczny, a w dniu imienin
zagraj go dla Niej (w odpowiednio romantycznej oprawie ;). Mozesz
rowniez napisac tekst i wzbogacic akompaniament swym niezwyklym
wokalem :)
Jesli ukochanej nie bedzie w kraju w dniu imienin - mozesz zadzwonic
do Niej i zaspiewac/zagrac utwor przez telefon.

PS. Jesli nie masz sluchu, glosu i nie umiesz na niczym grac - odpusc sobie
i namaluj dla niej obraz ;)

Pozdrawiam,
Fragile

6. Data: 2009-10-24 18:46:42

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
Lukas pisze:
> [...]
> wspomnienia, kiedy to zaskoczyliscie swoją damę...:-)

Nie mamy wspomnień :), ale odpowiedni kwiat doniczkowy, ew. domową

no puknij się... po co jej kwiat doniczkowy? Kupi sobie sama jak zamieszkają
razem ;)

kiwiko

7. Data: 2009-10-24 19:09:29

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> [...]
> fontannę, ew. jakąś inną fajną rzecz.:)
>
> no puknij się... po co jej kwiat doniczkowy? Kupi sobie sama jak

Lepszy niż cięty. Cała szkoła. :) A jak zamieszkają, pamiętając
rozsterki koleżanki z pracy, która miała wyjść za mąż i była podobna do
Asz, to nie będą się kłócić o kwiat, tylko o miejsce jego postawienia. ;>

tak? a ja zawsze myślałam, że wy nie zwracacie na takie głupstwa uwagi ;)

kiwiko

8. Data: 2009-10-24 19:44:18

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2009-10-24 20:14:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2009 19:10:05 +0200, Lukas napisał(a):

> [...]
>
> Do facetów tez kieruje pytanie , moze macie na swoim koncie jakies fajne
> wspomnienia, kiedy to zaskoczyliscie swoją damę...:-)

Etap znajomości zbyt wczesny na gejzery... Wobec tego, że się jeszcze
dobrze nie znacie, mozesz ją raczej spłoszyć (pomyśli o Tobie "narwany"),
niż miło zaskoczyć. Bądź normalny. Wystarczy trochę romantyzmu, jak
wróci...
--

Ikselka.

10. Data: 2009-10-24 20:15:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2009 19:25:20 +0200, Prawusek napisał(a):

> Narządziem, które wywróci jej pojmowanie orgazmu.

Skoro sam pisze, że nawet na wiersze jeszcze za wcześnie (facet wg mnie ma
wyczucie), to Twoja rada jest raczej do odrzucenia.
--

Ikselka.

Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
Spot A Liar
Globkowi
Kto wierzy w Obamę?