Re: jak zaskoczyć kobietę ?

1. Data: 2009-10-24 19:33:09

Temat: Re: jak zaskoczyć kobietę ?
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hbvk4b$k5g$1@atlantis.news.neostrada.pl...
kiwiko pisze:

Coś mi się skopało w czytniku, więc Ciebie nie zacytuję. Ostatnio [od
paru lat] mam manię kupowania kwiatów doniczkowych - uschnie, to
uschnie, a jak nie to będzie na długie lata. Ale ... kiedyś znałem pewną
pannę i akurat przesiadałem się przy kwiaciarkach, które tanio
sprzedawały kwiaty z działek, cięte. Kilka razy kupiłem bez żadnej
okazji - bo tanie, bo ładne. Pierdoły w temacie kwiatów, to czasami
kwestia okoliczności, a nie chęci czy niechęci do Wybranej. :)

takie ładne bez okazji są najmilsze
albo taki kwiatek niespodzianka :)

kiwiko

2. Data: 2009-10-24 19:56:46

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> [...]
> okazji - bo tanie, bo ładne. Pierdoły w temacie kwiatów, to czasami
> kwestia okoliczności, a nie chęci czy niechęci do Wybranej. :)

Tia. Kobity mają różne schizy i czasami jak facet daje im kwiaty, to
myślą, że coś przeskrobał. :)

dlatego lepiej nie dawać... jasne
a jak ugotuja wam coś co lubicie, to co myślą faceci?
że tak właśnie ma być?

kiwiko

4. Data: 2009-10-24 20:30:15

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2009-10-24 21:57:54

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:

> [...]
> myślą, że coś przeskrobał. :)
>
> dlatego lepiej nie dawać... jasne
> a jak ugotuja wam coś co lubicie, to co myślą faceci?

To ja poproszę leczo - z papryką lub bez, z kiełbasą lub bez, z cebulą
lub bez, z grzybami lub bez , z ..... "a ch... sam se kupię w hipku". :)

no, czekaj... zrobię specjalnie dla Ciebie :) takie jak trzeba z papryki, z
mięskiem i cebulą, bez grzybów i kiełbasy
ale co sobie pomyślisz?

kiwiko

6. Data: 2009-10-24 22:10:22

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2009-10-24 22:39:50

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> [...]
>
> no, czekaj... zrobię specjalnie dla Ciebie :) takie jak trzeba z papryki,
> z mięskiem i cebulą, bez grzybów i kiełbasy

nic, dobre było. Mnie Rodzicielstwo nie rozpieszczało - chcesz
ziemniaków, to sobie je obierz.

to życzę Ci, żeby ktoś Cię jeszcze rozpieszczał :)
kiwiko

8. Data: 2009-10-24 23:04:07

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2009-10-25 09:18:31

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> to życzę Ci, żeby ktoś Cię jeszcze rozpieszczał :)
> kiwiko

Btw. mam dwie nieduże, jak na tytoń, sadzonki tytoniu z pąkami
kwiatowymi. Chcesz jedną? ;>

jasne, że chcę
widzialam już malusie papryczki, ale tytoniu w pąkach nigdy
bardzo dziękuję :)

kiwiko

10. Data: 2009-10-25 09:56:05

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"flyer" <f...@g...pl> wrote in message
flyer pisze:

> Zła kobieta, nie chce swojego misia, za karę prześlę zdjęcie, jak
> zakwitnie ;>

Btw. - znajoma twierdzi, że jestem misiowaty, ale z seksapilem. ;>

Pozdrawiam
Flyer

Biegasz w kółko i mruczysz? To ona miała tylko takie doświadczenia
erotyczne?

jak zaskoczyć kobietę ?
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
Spot A Liar
Globkowi