jak zaskoczyć kobietę ?

91. Data: 2009-10-25 22:05:59

Temat: Re: jak zaskoczyć kobietę ?
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> a) panią spoza targetu - ponieważ jej związek już się był (niewatpliwie
> nie tylko z winy byłego - wina zawsze leży po obu stronach) rozpadł

LOL. Przechwyciłaś nieistniejącego smsa z treścią zakańczającą? :DDD Bo
ja właśnie przemyśliwuję nad najlepszym ujęciem na prezent imieninowy :>

> O ile na temat pani "a" mogę powiedzieć, że wypowiada się krytycznie
> o sytuacji, która jej nigdy nie spotkała i nie spotka

Jeden grzyb nie robi na mnie żadnego wrażenia :) - eks po pół wanny
grzybów do domu przywoził, czyścił i słoikował własnoręcznie. A strojenia
fochów we własnym wydaniu sobie nie przypominam, więc i nie miał mnie za
co przepraszać.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

92. Data: 2009-10-25 22:07:09

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Paź, 22:44, XL <i...@g...pl> wrote:

> b) panią z gruntu źle do mnie nastawioną,

Nie z gruntu. Z nieba.

> raczej mało odjazdową

Chyba dobrze, ze znasz mnie tylko z literek :)

93. Data: 2009-10-25 22:08:00

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> A czemu Aichy nie życzysz udanego związku?

Nie musi. Takiego jak ja nigdy nie będzie miała :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

94. Data: 2009-10-25 22:09:32

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> Nie z gruntu. Z nieba.

> Chyba dobrze, ze znasz mnie tylko z literek :)

Tak sie zastanawiałam, o którą z Was chodzi, ale wybrałam medeę, bo ona
jednak więcej z XL dyskutuje.

--

Paulinka

95. Data: 2009-10-25 22:09:37

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Paź, 23:01, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> Medea?

To chyba o mojego Aniola potknela sie XL.
Ale, nieistotne.
Tym razem ja zrobilam za nozyce ;))

96. Data: 2009-10-25 22:12:01

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> [...]
> fochów we własnym wydaniu sobie nie przypominam, więc i nie miał mnie za

To ja widzę, że w jednym worku z grzybami siedzę, obym nie była muchomorem.

--

Paulinka

97. Data: 2009-10-25 22:12:50

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> To chyba o mojego Aniola potknela sie XL.
> Ale, nieistotne.
> Tym razem ja zrobilam za nozyce ;))

To tylko XL rozsądzić może, co miała na myśli :)

--

Paulinka

98. Data: 2009-10-25 22:14:02

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Nie musi. Takiego jak ja nigdy nie będzie miała :)

Nie jeździcie na rowerach, nie zbieracie grzybów, partner nie chodzi na
ryby?!!
To co Wy tam kurna robicie?!

--

Paulinka

99. Data: 2009-10-25 22:20:21

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jeździcie na rowerach, nie zbieracie grzybów, partner nie chodzi
> na ryby?!!
> To co Wy tam kurna robicie?!

Fotki :DDD

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

100. Data: 2009-10-25 22:28:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2009 15:07:09 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Nie z gruntu. Z nieba.

> Chyba dobrze, ze znasz mnie tylko z literek :)

Ja tam wierzę w duchy :-)
--

Ikselka.

Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
Spot A Liar
Globkowi
Kto wierzy w Obamę?