jak zaskoczyć kobietę ?

101. Data: 2009-10-25 22:29:19

Temat: Re: jak zaskoczyć kobietę ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2009 23:09:32 +0100, Paulinka napisał(a):

> Tak sie zastanawiałam, o którą z Was chodzi, ale wybrałam medeę, bo ona
> jednak więcej z XL dyskutuje.

Tak, chodziło o medeę. Ale Hnka też pasuje :-)
--

Ikselka.

102. Data: 2009-10-26 00:01:08

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> To ja widzę, że w jednym worku z grzybami siedzę, obym nie była
> muchomorem.

Nie zauważyłam, żebyś przyprawiała gębę swojemu TŻtowi :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

103. Data: 2009-10-26 12:11:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> b) panią z gruntu źle do mnie nastawioną

To prawda. Niektóre elementy Twojego światopoglądu, Twoje "zachowania"
takie jak: nieumiejętność prowadzenia rzeczowej rozmowy, nieumiejętność
przyznania się do błędu, permanentne stawianie się ponad wszystkimi,
oraz kłamliwe uwagi nie tylko pod moim adresem - to naprawdę niezły i
żyzny grunt.

> raczej mało odjazdową

Np. to powyżej. Dlaczego miałabym być "odjazdowa"? Bo Ty tak chcesz?
I na czym miałaby moja "odjazdowość" polegać? Na Twoich zasadach?

BTW Nikt nie drwiłby z Twojej opowieści, gdyby Ci się nie wydawało, że
swoją opowieścią znowu wszystkich (mężów i żony) zakasowałaś.

Ewa

104. Data: 2009-10-26 12:29:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> tylko z winy samych mężczyzn..., to na temat pań "b" i "c" uważam, że
> dyskutując z nimi jak równa z równą nie jestem wobec nich w porządku -
> jako swego rodzaju guru nie powinnam wpedzać ich (kobiet
> niedoświadczonych w okazywaniu im męskiej miłości i atencji) w zazdrosne
> frustracje, gdy wszystko przecież jeszcze przed nimi ;-PPP
> ALE... jeśli one obie (czyli w tym właśnie Ty) po 28!!! latach małżeństwa
> będą mogły się pochwalić takim mężowskim uwielbieniem i szarmem oraz tak
> odjechaną mężowską miłością, jak opisałam, to może wtedy porozmawiamy jak

Ale Ty już najprawdopodobniej nie będziesz żyła.

Qra

105. Data: 2009-10-26 12:30:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Fotki :DDD

Pokash!

Qra

106. Data: 2009-10-26 12:46:23

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Ale Ty już najprawdopodobniej nie będziesz żyła.

Mocne, Qrka!

Ewa

107. Data: 2009-10-26 13:41:05

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Mocne, Qrka!

Na główną!!!

Qra

108. Data: 2009-10-26 15:22:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Oct 2009 13:29:23 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ale Ty już najprawdopodobniej nie będziesz żyła.
>
> Qra

Będę - w ich świadomości.
--

Ikselka.

109. Data: 2009-10-26 15:34:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Oct 2009 14:41:05 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Na główną!!!
>
> Qra

Będą o mnie wiersze pisać :->
--

Ikselka.

110. Data: 2009-10-26 15:39:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Będę - w ich świadomości.

Pochlebiasz sobie.

Ewa

Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
Spot A Liar
Globkowi
Kto wierzy w Obamę?