Zaparcie

1. Data: 2004-08-20 00:10:46

Temat: Zaparcie
Od: "Slasher" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od 2 tygodni nie wyprozniam sie, mam okropne zaparcie, a kazdego razu gdy
probuje cos zdzialac w toalecie, okropnie to boli. Przez to nie mam
kompletnie apetytu, boli mnie glowa. Co robic?
PS
Nie jest to pierwszy raz, ale ten przypadek jest zdecydowanie najsilniejszy.
Dodam jeszcze, ze jestem mlody i mam zaledwie 16 lat.
--
Grzegorz Bugajski

2. Data: 2004-08-20 04:56:27

Temat: Re: Zaparcie
Od: Projekty WWW <projekty_www@(wytnij)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Aug 2004 02:10:46 +0200, Slasher napisał(a):

> [...]
> Nie jest to pierwszy raz, ale ten przypadek jest zdecydowanie najsilniejszy.
> Dodam jeszcze, ze jestem mlody i mam zaledwie 16 lat.

Czopek glicerynowy, albo lewatywa... Jeżeli to już dwa tygodnie trwa, to
może być ciężka sprawa - tak czy inaczej. A gdy te domowe spodoby nie
pomogą, to pędź do lekarza.

--
Tworzę strony WWW
******************************

3. Data: 2004-08-20 08:32:00

Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Projekty WWW" <projekty_www@(wytnij)gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:5w71wlulpx4d.7r9d9vdupd2k$.dlg@40tude.net...

Ja notorycznie cierpię na ta przypadłość, też czasem przez dwa albo i więcej
tygodni. Pomaga mi zielona herbata (z lisci nie ekspresowa): dwie mocne
herbatki przed snem i nic już po nich nie jeść. Rano gwarantowana kupa.

4. Data: 2004-08-20 12:11:34

Od: "Slasher" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nurich" <n...@p...pierdu.com> napisał w wiadomości

> [...]
> tygodni. Pomaga mi zielona herbata (z lisci nie ekspresowa): dwie mocne
> herbatki przed snem i nic już po nich nie jeść. Rano gwarantowana kupa.

Mozna taka jak mowisz herbate dostac w aptece, czy znajde to w kazdym hiper
markecie?
Jesli to nie pomoze, pojde odrazu do lekarza, jak mowi Marcin. Serdeczne
dzieki i pozdrawiam!
--
Grzegorz Bugajski

5. Data: 2004-08-20 13:26:21

Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
hiper
> markecie?
> Jesli to nie pomoze, pojde odrazu do lekarza, jak mowi Marcin. Serdeczne

Dostępna też w hipermarkecie ale musi być dobra (dobre grube liście) więc
patrz na firmę.

6. Data: 2004-08-20 20:57:26

Od: Łukasz Pawliński <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Aug 2004 15:26:21 +0200, nurich napisał(a):

> Dostępna też w hipermarkecie ale musi być dobra (dobre grube liście) więc
> patrz na firmę.

Witam
Orientuję się co nieco w sprawie herbat i IMHO ciężko wybrać dobrą herbatę
w supermarkecie.
Grube liście to żaden wyznacznik...
Najczęściej im liście młodsze i nie połamane tym herbata lepsza, coś to
ciężko sprawdzić w supermarkecie.

Polecam dlatego herbaciarnie. Wszystko można zobaczyć i powąchać.

Łukasz Pawliński

7. Data: 2004-08-23 21:26:10

Od: "Ekonet" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Podaj adres prywatny.

Użytkownik "Slasher" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
najsilniejszy.
> Dodam jeszcze, ze jestem mlody i mam zaledwie 16 lat.

CHŁONIAK (ziarnica) złośliwy + UKRAIN + ... ?
niedouczeni farmaceuci ???
rozszczep górnego podniebienia [łódź]
Borelioza - skutki
czerwony mocz po burakach