Zapatrzyłam się...

1. Data: 2005-10-02 14:35:26

Temat: Zapatrzyłam się...
Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy częste zapatrywanie się jest oznaką jakiejś choroby?
Zapatruję się na coś kilka razy dziennie i powoli zaczyna mnie to niepokoić
;/

2. Data: 2005-10-02 18:10:01

Temat: Re: Zapatrzyłam się...
Od: FeniX <f...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zoka napisał(a):
> Czy częste zapatrywanie się jest oznaką jakiejś choroby?
> Zapatruję się na coś kilka razy dziennie i powoli zaczyna mnie to niepokoić
> ;/

hehe to chyba dobry znak :) znaczy ze Myslisz wiec jestes ;)

3. Data: 2005-10-02 19:40:13

Od: Kranu <k...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zoka napisał(a):

> Czy częste zapatrywanie się jest oznaką jakiejś choroby?
> Zapatruję się na coś kilka razy dziennie i powoli zaczyna mnie to niepokoić
> ;/

A moze zapatrujesz sie w kogos? Tzn. sie zakochalas? ;)

--
pozdrawiam,
Kranu

4. Data: 2005-10-02 20:39:19

Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kranu" <k...@w...interia.pl> napisał w wiadomości

> A moze zapatrujesz sie w kogos? Tzn. sie zakochalas? ;)

Zakochanie to swoją drogą, ale to nie to, to zapatrywanie zaczyna mnie
wkurzać bo przy tym robi mi się dziwnie :błogo", nawet jak ktoś machnie mi
ręką przed oczyma to mnie to nie rusza... kurza melodia no :)

5. Data: 2005-10-02 21:11:52

Od: Grizlyyy <grizlyyy@wirtualna_polska_czyli_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zakochanie to swoją drogą, ale to nie to, to zapatrywanie zaczyna mnie
> wkurzać bo przy tym robi mi się dziwnie :błogo", nawet jak ktoś machnie mi
> ręką przed oczyma to mnie to nie rusza... kurza melodia no :)

Upewnila mnie Pani w przekonaniu, ze cierpi Pani na "Paraglobularne
Obejscie z Zakrzywieniem Wstecznym".

6. Data: 2005-10-02 21:31:59

Od: "cancer" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niepokoić

Twoje watpliwosci rozwieje tylko i wylacznie lekarz.
Sa chroby ktore w objawach maja takie zatrzymania-))
Pozdrawiam
Cancer

7. Data: 2005-10-03 18:24:32

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoje watpliwosci rozwieje tylko i wylacznie lekarz.
> Sa chroby ktore w objawach maja takie zatrzymania-))

W pieknym umysle bohater takze sie duzo zapatrywal :D

--
Pozdrawiam.

8. Data: 2005-10-03 18:51:20

Od: "cancer" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W pieknym umysle bohater takze sie duzo zapatrywal :D

Dokladnie trafiles w samo sedno-))) to jeden z objawow schizofrenii ale nie
chcialem straszyc kolezanki.
Pozdrawiam
Cancer

9. Data: 2005-10-04 02:26:00

Od: FeniX <f...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

cancer napisał(a):

> Dokladnie trafiles w samo sedno-))) to jeden z objawow schizofrenii ale nie
> chcialem straszyc kolezanki.
> Pozdrawiam
> Cancer

hmmmmm... cos w tym jest ;)

10. Data: 2005-10-04 17:16:27

Od: "jureks" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zoka" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy częste zapatrywanie się jest oznaką jakiejś choroby?
> Zapatruję się na coś kilka razy dziennie i powoli zaczyna mnie to
niepokoić

Idź z tym do neurologa. Takie objawy mogą dawać np. niektóre rodzaje
padaczki.

glutaminiam sodu
Leukocyty w moczu
sztuczne podtrzymywnie zycia