Re: Zapewne takie problemy ma wielu z Was...

Data: 2007-01-24 08:50:12
Temat: Re: Zapewne takie problemy ma wielu z Was...
Od: "KAria" <k...@N...CHCE.SPAMU.gazeta.pl>

Bralam, to rowniez pod uwage...ale jesli on ciagle wraca do tego, co stalo
sie z jego ojcem i sadzi,
ze podobny los go czeka, to nie moge pozostac obojetna...im bardziej zbliza
sie do jego wieku,
to tym czesciej do tego wraca.
Chce dobrze, ale moze lepiej bedzie jesli nie bede go przeknywac...
Mam nadzieje, ze bedzie silny i poradzi sobie z samym soba.

serdeczne....