Zaplace za troche informacji od psychiatry

1. Data: 2001-08-20 16:04:24

Temat: Zaplace za troche informacji od psychiatry
Od: "bud36" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaplace za troche informacji od psychiatry. Znacie moze jakas grupe, gdzie
ich znajde?

2. Data: 2001-08-20 16:12:00

Temat: Re: Zaplace za troche informacji od psychiatry
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9lrcb5$m0k$2@news.onet.pl>, b...@i...pl says...
> Zaplace za troche informacji od psychiatry. Znacie moze jakas grupe, gdzie
> ich znajde?

psychiatrow?
moze na sci.psychologia? A moze tu? A moze wcale nie potrzebujesz
psychiatry? A serio: co chcesz wiedziec? Proponuje na prv.

3. Data: 2001-08-21 14:13:57

Od: "Daniel Sereno" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> In article <9lrcb5$m0k$2@news.onet.pl>, b...@i...pl says...

a dlaczego po prostu nie udasz sie do psychiatry ktoremu zaplacisz???
nie musisz sie niczego wstydzic, on jako osobe ma cie w d... i nie bedzie
cie ocenial, bo go osobiscie nie obchodzisz

daniel

4. Data: 2001-08-21 15:42:45

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie musisz sie niczego wstydzic, on jako osobe ma cie w d... i nie bedzie
> cie ocenial, bo go osobiscie nie obchodzisz

No niezle! ja napewno ualabym sie do psychiatry, ktory ma mnie w d... Dobra
rada, nie ma co!taki zwrot napewno podnosi na duchu.... Ale tak na serio, to
jezeli naprawde potrzebujesz psychiatry, to najlepiej spotkac sie z jakims
dobrym osobiscie. Nic nie zastapi rozmowy w cztery oczy. wiem to z
doswiadczenia.

Anhela.

5. Data: 2001-08-22 09:34:31

Od: "Daniel Sereno" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No niezle! ja napewno ualabym sie do psychiatry, ktory ma mnie w d...
Dobra
> rada, nie ma co!taki zwrot napewno podnosi na duchu....(cut) Anhela

no niezle, na pewno twoj psychiatra cie kocha calym sercem i zalezy mu na
twojej osobie, a nie na twoich pieniadzach... mozna sie podnosci na duchu
zwrotami, tylko w jakim celu

ds

Krwiodastwo
lek na zawiana szyje