Zapraszam do lasu

211. Data: 2009-09-02 22:29:50

Temat: Re: Zapraszam do lasu
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> Co- znowu wdepnąłem w ten cholerny delimiter? No tak, muszę bardziej
> uważać. A jeśli idzie o ten las- Medea nie ma do niego żadnych praw- w
> przeciwieństwie do mnie

Na gwałtowników jest sposób. Bez sądu. Jadrysa się poprosi o wprowadzenie
jego koncepcji prawa opartego na dominacji ofiar nieuczciwej konkurencji.

michał

212. Data: 2009-09-02 22:32:00

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Zaproszenie zaproszeniem, ale sam rozumiesz- żyć jakoś trzeba...

Spróbuj w takim razie nie żyć. :D

michał

213. Data: 2009-09-02 22:34:47

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Muchomor to grzyb raz- jadalny

Wystarczy kilka razy odlać. Po ugotowaniu.

michał

214. Data: 2009-09-03 00:15:50

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h7mmd1$gng$6@nemesis.news.neostrada.pl...
kiwiko pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:h7mlqj$gng$4@nemesis.news.neostrada.pl...

> Może nawet Czerwony Kapturek u nas spotka wilka ;)
>
> chyba go nie zje?

Nie zdąży, bo gajowy Panslavista go ustrzeli

nic nie mam do gajowego, ale wilka szkoda...

215. Data: 2009-09-03 04:20:19

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:h7mmd1$gng$6@nemesis.news.neostrada.pl...

> Nie zdąży, bo gajowy Panslavista go ustrzeli
>
> nic nie mam do gajowego, ale wilka szkoda...

Lubię wilki - blondy i brunety, wtykam im strzelbę i stają się uległe po
krótkiej walce...

216. Data: 2009-09-03 04:24:18

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> jak

> Ja z tej rodzinki
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Muchomor_czerwony
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Pewnie ten jadalny, ale i zmyłkowo można się zatruć...
Najlepiej nosić ze sobą zapasową wątrobę.

217. Data: 2009-09-03 04:25:23

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h7mo36$mef$3@nemesis.news.neostrada.pl...
medea pisze:

> To Ty czerwony jesteś, a kapitalizm tu wprowadzasz?

Jest w rozkroku.

Z resztkami kapelusza zwisającymi grawitacyjnie...

218. Data: 2009-09-03 04:26:27

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h7modo$mef$5@nemesis.news.neostrada.pl...
Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Tylko na zewnątrz. W środeczku jestem biały:-)

Na zewnątrz mój drogi powinieneś być biały a w środeczku czerwony, jak
nasza flaga.

Chyba pomyliłaś z kotylionem.

219. Data: 2009-09-03 04:27:29

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak

> Zabawa jest wtedy, jak wszyscy się bawią. Jak jeden się smuci- to co to za
> zabawa?

Moje dziecko...

220. Data: 2009-09-03 04:29:01

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Boi się, że ostatniego wilka w lesie ustrzelą.
>
> Qra

Raczej wilka na spracowanym brązowym oczku powalonym na ziem.

Wyksztalceni w Niemczech
ZA 15 MINUT...
dobra-noc
Re: Ile warta jest dusza...