Zapraszam do obejrzenia ...

1. Data: 2000-07-25 18:25:05

Temat: Zapraszam do obejrzenia ...
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

sesji fotograficznej ze spotkania grupowiczow USTRON 2000

http://samisobie.clan.pl/USTRON/ustron.htm

lub

http://samisobie.clan.pl/USTRON/obrazki.htm
http://samisobie.clan.pl/USTRON/obrazki2.htm

itd

Na razie "czolowka" i "Spotkanie z posłami" .

cdn

pozdrawiam

A.A.

PS Na stronach postawione sa zdjecia o rozdzielczosci 320x240 .
Wiekszosc z nich posiada linki do "oryginalow" czyli 640x480 .
Kolekcjonerom proponuje wykorzystac klienta FTP .

2. Data: 2000-07-27 07:14:24

Temat: Re: Zapraszam do obejrzenia ...
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski (IT) wrote:

> wi?cej! wi?cej! wi?cej! wi?cej! wi?cej! wi?cej! wi?cej! wi?cej!

> Jacek Kruszniewski

Dzisiaj wklejam na serwer zdjecia z NASZEGO pobytu w Ustroniu, juz jest prawie
gotowa strona, jeszcze drobne poprawki i mozna bedzie zobaczyc. adres podam niebawem.
Andrzeju, robie link na strone gdzie mozna znalezc to co juz wkleiles, fajnie
zeby sie na stronie znalazl sie link do rego co ukaze sie na mojej stronie :)

Pozdro Wojtek

3. Data: 2000-07-27 08:03:11

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski wrote:

> [...]
> Wiekszosc z nich posiada linki do "oryginalow" czyli 640x480 .
> Kolekcjonerom proponuje wykorzystac klienta FTP .

"Jacuś" mało widzę tych zdjęć nie wiem czy kabelek zamókł, czy cuś :-D
Więc wołam:
więcej! więcej! więcej! więcej! więcej! więcej! więcej! więcej!
uuuuffff - cuś mnie gadło boli
// /
Koledzy też chcą poglądać (nie to co myślicie O:-D-8><==| )
\\ \

A tak w -ogóle to ile tego będzie i czy serwer Clanu to pomieści ;-)

Adnrzej - postaraj się :-)

Jacek Kruszniewski

4. Data: 2000-07-27 08:32:40

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN wrote:

> [...]
> zeby sie na stronie znalazl sie link do rego co ukaze sie na mojej stronie :)

Dzięki - o Wjtusiu nasz kochany
tylko napisz - gdzia, jak i kiedy :-)

Ale se pooglądam :-)

A wierze, że ty jako profesjonalista - to będzie extra :-)

Jacek Kruszniewski

5. Data: 2000-07-27 10:09:40

Od: "Leszek Marażewki" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

Leszek Marażewski
l...@c...pl

6. Data: 2000-07-27 10:13:11

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Marażewki" wrote:

> --
>
> Leszek Marażewski
> l...@c...pl
> Użytkownik "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> napisał w
> wiadomości news:397FECBF.75C7FD7A@proinfo.pl...

Panie Leszku - ja tylko żartowałem, w tej chwili to objętość
dytku to nie problem :-)

Jacek Kruszniewski

7. Data: 2000-07-27 10:53:32

Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sz.P Andrzej Abraszewski zaprasza........

> [...]
> Wiekszosc z nich posiada linki do "oryginalow" czyli 640x480 .
> Kolekcjonerom proponuje wykorzystac klienta FTP .

Dzieki za wiadomosc i udostepnienie zdjec itd.
zdjecia sa super

--
Pozdr. - RS/Szymon

8. Data: 2000-07-27 13:57:09

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

pisze nam niecierpliwy Jacek :

> "Jacuś" mało widzę tych zdjęć nie wiem czy kabelek zamókł, czy cuś :-D

Zaden "czy cuś" . Musialem podrzucic koksu Robertowi . A wlasciwie
"o"

> Więc wołam:
> więcej! więcej! więcej! więcej! więcej! więcej! więcej! więcej!
> uuuuffff - cuś mnie gadło boli

Wypisz sobie recepte na Sebidin u Strepsils u Emskie u
Chlorochinaldin u Mynthon u Holls u Neoangin u itd itd (masz to
zreszta w kartotece w aptece proste query do dbf Ci to zalatwi) :)
// /
> Koledzy też chcą poglądać (nie to co myślicie O:-D-8><==| )
\\ \
Bo osemki sa na xxx ;-)

> A tak w -ogóle to ile tego będzie i czy serwer Clanu to pomieści ;-)

Wiemy juz ze no problem . CLAN swietnie przygotowany nawet na
wszelkie nasze !@%%&*^#!$% ;-)

> Adnrzej - postaraj się :-)

Widze ze lewy palec przed prawym biega :) . Ciekawe od czego ?

pozdrowiam
A.A.

PS Po 18-tej sle na SaSo "Zycie kawiarniane "

9. Data: 2000-07-27 13:57:17

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN wrote:

> Andrzeju, robie link na strone gdzie mozna znalezc to co juz wkleiles, fajnie
> zeby sie na stronie znalazl sie link do rego co ukaze sie na mojej stronie :)

Nnno masz ! Pewnie ze tak !

A.A.

10. Data: 2000-07-27 16:37:07

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski napisał(a):

> [...]
> Chlorochinaldin u Mynthon u Holls u Neoangin u itd itd (masz to
> zreszta w kartotece w aptece proste query do dbf Ci to zalatwi) :)

Dobra recepta ;-)

> Bo osemki sa na xxx ;-)

Ładna laska co ?????

> pozdrowiam
> A.A.
>
> PS Po 18-tej sle na SaSo "Zycie kawiarniane "

Zobaczę dopiero w poniedziałek :-)

szukam Waszej pomocy
Podziękowania
Transport O.N. — raport NIK