Zapraszam do rodzinnego czytania.

1. Data: 2003-01-02 07:51:58

Temat: Zapraszam do rodzinnego czytania.
Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieję, że nie potraktujecie tego jak spamu. Znalazłem w sieci polską
bibliotekę internetową - prawdziwy ratunek przy pilnej potrzebie lektury
szkolnej dla pociechy.

http://pogoda.pf.pl/

Podobno mają się baaaardzo rozbudować, a więc jest szansa na poczytanie
również Grocholi i innych.

Pozdrawiam gorąco wszystkich

Sławek

2. Data: 2003-01-02 09:21:06

Temat: Re: Zapraszam do rodzinnego czytania.
Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

a znasz taka biblioteke: www.pbi.pl ?

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

3. Data: 2003-01-02 09:57:28

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a znasz taka biblioteke: www.pbi.pl ?
>
> --
> % Bischoop | LRU: #260447 %

Oczywiście schrzaniłem wklejając link - serdecznie przepraszam - to
http://www.pbi.edu.pl/
jest prawidłowy link - dzięki Bischoop :-))))))))))))))))))))

Sławek

4. Data: 2003-01-02 10:36:12

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia czw, 02 sty 2003 o 10:57 GMT Sławek napisał(a):

> Oczywiście schrzaniłem wklejając link - serdecznie przepraszam - to
> http://www.pbi.edu.pl/
> jest prawidłowy link - dzięki Bischoop :-))))))))))))))))))))

Slawek no patrz, ja tez schrzanilem link, z pamieci pisalem.

5. Data: 2003-01-02 10:36:15

Od: Bischoop <r...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście schrzaniłem wklejając link - serdecznie przepraszam - to
> http://www.pbi.edu.pl/
> jest prawidłowy link - dzięki Bischoop :-))))))))))))))))))))

Wiadomosc wygenerowana automatycznie:

Sławek zlamale/as *netykiete* a mianowicie:

- Nie wycinasz sygnatury przedmowcy

Nie przestrzeganie netykiety grozi splonkowaniem przez innych
uzytkownikow, czego skutek bedzie taki iz tylko ty bedziesz czytac swoje
posty.

6. Data: 2003-01-02 11:03:27

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

Bischoop !!
Tym razem na wszelki wypadek wyciąłem wszystko - nie plonkuj ;-)

very bardzo sorry ;-PPPPPP

Sławek

ps. naprawdę byś mnie splonkował za jedną przegapioną sygnaturę??
Nie wierzę, masz za dobre serce !!! ;-DDDD

7. Data: 2003-01-02 11:32:53

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia czw, 02 sty 2003 o 12:03 GMT Sławek napisał(a):

> ps. naprawdę byś mnie splonkował za jedną przegapioną sygnaturę??
> Nie wierzę, masz za dobre serce !!! ;-DDDD

A czy kiedy kolwiek cos takiego zrobilem.....?
niektorzy uwazaja ze jestem szalencem, ale rozumiem to iz ktos moze
przeciez dopiero zaczynac przygode z usenetem, i nigdy nie rzucam plonka
od razu, najpierw jak w twoim przypadku daje wiadomosc, dopiero za
ktoryms tam razem stawiam krytycznie *PLONK* .
BTW czy wiesz ile wpisow u mnie liczy Score? dokladnie 9, a 3 z nich to
regulki do killowania postow ktore sa spamami, o ile sa prawidlowo
oznaczone w temacie: [spam] [szukam] itp. Czyli niechcianych osob mam
tylko 6, i musialy byc one naprawde upierdliwe, ze tam trafily :-))

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %
% Szanuj siebie i blizniego swego, zielen i netykiete %

Statystyka
AVON - Białystok
I mamy 2003...
Czy znacie jakąs dobrą literaturę??
Przyjazn miedzy kobieta i mezczyzna ....