*** Zapraszamy do wspólpracy ***

1. Data: 2004-02-27 03:06:41

Temat: *** Zapraszamy do wspólpracy ***
Od: "Wirtua" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkich grupowiczów,

zapraszamy do wspólnego tworzenia działu PORADY na stronie
WWW.OGRODY.WIRTUA.NET

Dział ten jest dopiero w fazie rozbudowy (prosze sie nie sugerowac obecną
trescią - docelowo bedą tam przedruki ze strony www.ogrodowy.republika.pl ).

Dla najbardziej aktywnych przewidujemy nagrodę:
-Miejsce na serwerze (12 mc) na własną stronę WWW
Pojemność: 50 MB
Miesięczny transfer: 2 GB
Ilość kont e-mail: 1
Ilość baz danych MySQL: 1
Ilość kont FTP: 1
Ilość podpietych domen: 1
Ilość aliasów e-mail: 5

Dodatkowe dane techniczne Konta:
- blokady i filtry anty-spamowe,
- czytanie poczty przez WWW (NeoMail, Horde, Squirel),
- blokowanie poczty przychodzącej z wybranych adresów,
- nielimitowana lista mailowa,
- autoresponder,
- tworzenie kopii bezpieczeństwa całego serwisu WWW,
- tworzenie kopii bezpieczeństwa baz danych MySQL,
- tworzenie kopii bezpieczeństwa aliasów i filtrów,
- zabezpieczanie hasłem wybranych folderów przed przeglądaniem ich
zawartości,
- profesjonalny panel administracyjny,
- statystyki konta (Analog, Awstats, Webalizer),
- dostęp do logów serwera (Raw Access Log),
- dostęp do logów z błędami (Error Log),
- ustawianie własnych stron z błędami (error pages),
- administracja bazami MySQL przez PHPMyAdmin,
- Cron Jobs Manager,
- narzędzia Net Tools (domain lookup, Trace Route),
- definiowanie przez Użytkownika Mime Types,
- definiowanie przez Użytkownika Apache Handlers,
- zarządzanie subdomenami,
- usuwanie dozwolonych hostów baz danych,
- zarządzanie przekierowaniami adresów URL,
- instalowanie/odinstalowywanie FrontPage Extensions,
- statystyki subdomen na Twoim koncie,
- PGP Keys,
- hotlink Protection,
- możliwość instalacji Chat Room'u CGI Chat, PhpMyChat Room lub Java Chat,
- możliwość instalacji bardzo rozbudowanego administrowanego Forum,
- możliwość instalacji skryptów CGI + baza skryptów (księga gości, licznik
na stronę, zegarek, odliczanie daty, CGI EMail, FormMail),
- koszyki na zakupy: Agora
- bezpłatna pomoc techniczna,
- 99,9% niezawodności działania serwera.

Miejsce na serwerze sponsorowane jest przez WWW.HOSTING.WIRTUA.NET

Pozdrawiam

WIRTUA GARDEN
WWW.OGRODY.WIRTUA.NET

2. Data: 2004-02-27 07:15:50

Temat: Re: *** Zapraszamy do wspólpracy ***
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wirtua" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie wszystkich grupowiczów,
>
> zapraszamy do wspólnego tworzenia działu PORADY na stronie
> WWW.OGRODY.WIRTUA.NET

Wy jesteście ludzie niesolidni. Parę tygodni temu pytałam o cenę kamiennej
latarni japońskiej, którą rzekomo macie w sprzedaży i o cenę wyprofilowania
mojego stawku. Skończyło się na obietnicach dalszego kontaktu. Jeśli
czekacie do maja, to pudło. Robocizna nie będzie obłożona 22% vat a latarnia
japońska to przedmiot ozdobny a nie budowlany. Chyba, że o kawałek kamienia
Wam chodzi.
Anka.

3. Data: 2004-02-27 08:15:25

Temat: Odp: *** Zapraszamy do wspólpracy ***
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wirtua <w...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c1mp4s$ipl$...@i...gazeta.pl...
> Witam serdecznie wszystkich grupowiczów,
>
> zapraszamy do wspólnego tworzenia działu PORADY na stronie
> WWW.OGRODY.WIRTUA.NET

Bogusław! Napisz im o Twoich doświadczeniach w pozbywaniu się kretów! :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

4. Data: 2004-02-27 09:11:13

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bogusław! Napisz im o Twoich doświadczeniach w pozbywaniu się kretów! :-)
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Janusz! A Ty napisz jakie odmiany doszły na Twojej stronie.

Jacek

5. Data: 2004-02-27 10:31:00

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agent 0700 <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c1n1ka$m3u$...@a...news.tpi.pl...

> Janusz! A Ty napisz jakie odmiany doszły na Twojej stronie.

Nowe! Świetne! :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

6. Data: 2004-02-27 20:48:36

Od: "Jacek Kaliszan" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podpadli.

Na jednym z zdjęć propozycja aranżacji ogrodu skalnego z użyciem
podkładów kolejowych.

Uszanowanie
Cześć.
Jacek

7. Data: 2004-02-28 22:09:23

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Wirtua" <w...@g...pl> wrote in message

> [...] docelowo bedą tam przedruki ze strony www.ogrodowy.republika.pl

Po co sie powielac?

> Dla najbardziej aktywnych przewidujemy nagrodę:
> -Miejsce na serwerze (12 mc) na własną stronę WWW

Wszystko dobrze, ale co przyjdzie robic po tych 12-u miesiacach? Trzeba
bedzie szukach nowego serwera lub placic...
Nie potrzebuje strony tylko na rok.

Pozdrawiam,
Bpjea

8. Data: 2004-02-28 23:00:32

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wszystko dobrze, ale co przyjdzie robic po tych 12-u miesiacach? Trzeba
> bedzie szukach nowego serwera lub placic...

Pomyślałem tak samo, choć oferta kusząca.
Arkadiusz Prażmowski
http://oczko4you.republika.pl/centrum.html

9. Data: 2004-03-01 20:58:52

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dział ten jest dopiero w fazie rozbudowy (prosze sie nie sugerowac obecną
> trescią - docelowo bedą tam przedruki ze strony

Dwie strony z tym samym tekstem to co najmniej o jedną za dużo.
Zaśmieca to sieć i popularnie bywa nazywane spamem.
Arkadiusz Prażmowski
http://oczko4you.republika.pl/centrum.html

Forsycja
Co to jest ?