11. Data: 2013-05-07 21:19:53

Temat: Re: Zaproszenie do udziału w projekcie badawczym
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości
news:kmbj6b$888$1@node2.news.atman.pl...

> Nic do tych spraw nie wniesie nauka.

To mamy janosc. Nieuku.

12. Data: 2013-05-08 06:41:25

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-07 20:28, Agnieszka Izdebska pisze:
> Witam,
>
> przepraszam za post tylko pośrednio związany z tematem grupy, mam nadzieje, że
nikogo tym nie urażam.

> Pozwalam sobie napisać z zaproszeniem do udziału w badaniach prowadzonych w ramach
pracy doktorskiej przygotowywanej w Instytucie Psychologii UAM a także będących
częścią projektu finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

> Prowadzone badania są zarazem trudne jak i ważne. Ich tematem oraz celem jest
zrozumienie sytuacji kobiet o różnych - zarówno chcianych jak i niechcianych -
doświadczeniach seksualnych w okresie dzieciństwa i/lub dorosłości oraz ich związku z
cechami osobowości oraz warunkami codziennego życia.
> Wyniki posłużą do opracowania wytycznych dla programów mających na celu
zmniejszanie ryzyka przeżywania niechcianych doświadczeń seksualnych oraz programów
pomocy osobom, które takie doświadczenia już miały.
> Udział w badaniach jest całkowicie anonimowy i częściowo realizowany może być przez
Internet.

> Realizowany projekt dotyczy aktualnie wyłącznie grupy kobiet powyżej 23 roku życia
przebywających na stałe lub okresowo w Poznaniu oraz pobliskich miejscowościach.
do wzięcia w nim udziału na stronie: http://badanet.amu.edu.pl/ai/
> Ewentualne pytania proszę kierować na mój adres: i...@a...edu.pl
>
> Z wyrazami szacunku,
> Agnieszka Izdebska

Kobitki będą się użalać przed jedną z nich jak to im niedobrze z
facetami i jak to wspaniały byłby ten babski światek gdyby tak nie było
facetów. :)

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

13. Data: 2013-05-08 15:07:47

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Maj, 06:41, LeoTar <z...@g...pl> wrote:
> [...]
pracy doktorskiej przygotowywanej w Instytucie Psychologii UAM a tak e b d cych cz ci
projektu finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wy szego.

zrozumienie sytuacji kobiet o r nych - zar wno chcianych jak i niechcianych - do
wiadczeniach seksualnych w okresie dzieci stwa i/lub doros o ci oraz ich zwi zku z
cechami osobowo ci oraz warunkami codziennego ycia.
zmniejszanie ryzyka prze ywania niechcianych do wiadcze seksualnych oraz program w
pomocy osobom, kt re takie do wiadczenia ju mia y.
Internet.

przebywaj cych na sta e lub okresowo w Poznaniu oraz pobliskich miejscowo ciach.
do wzi cia w nim udzia u na stronie:http://badanet.amu.edu.pl/ai/

> Kobitki b d si u ala przed jedn z nich jak to im niedobrze z
> facetami i jak to wspania y by by ten babski wiatek gdyby tak nie by o
> facet w. :)
>
> --
> W adek Tarnawski
> LeoTar - Sunrise Services
> Moje ulubione ksi kihttp://leotar.00freehost.com/Books/index.html

Nawet nie zauważyłeś z fobii do kobiet że badania są nad przemocą do
kobiet.

14. Data: 2013-05-09 16:43:11

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-07 21:19, Ghost pisze:

> Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> To mamy janosc. Nieuku.

Zawsze piszesz o sobie w liczbie mnogiej?

15. Data: 2013-05-09 16:43:49

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-07 21:18, Ghost pisze:

> Nie ustawiaj mnie cwoku, tylko pisz czym zajmujesz.

Nic ci do tego, i raczej (na pewno) nie licz na konsumpcję naszej
znajomości netowej.

16. Data: 2013-05-09 16:44:25

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-07 21:09, LaL pisze:

> Co ci się komuna przypomina i pałowanie studentów, gdzie debili ze wsi
> podpuszczano że to niebieskie ptaki. ? To przestań chodzić do lekarzy
> jeśli to nie jest cieżka praca , sam się lecz.

Nie rozmawialiśmy o lekarzach, ale i co do ich roli mam sporo
wątpliwości. Nie po to ja podatnik i przyszły pacjent wykładałem kasę na
kształcenie okulisty żeby dzisiaj do niego nie mieć dostępu, bo on
przyjmuje tylko 10 pacjentów, a w pozostałym czasie swojej zmiany
rozwiązuje krzyżówki.. Coś jest chorego w tym systemie niosącym podobno
wolność - kapitalizmie.

17. Data: 2013-05-09 16:52:38

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic ci do tego

Wiec zamiast decydowac kto sie ma czym zajmowac mozesz po prostu spierdalac.

18. Data: 2013-05-09 16:53:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze piszesz o sobie w liczbie mnogiej?

Tylko do nieukow.

19. Data: 2013-05-09 16:59:36

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> Nic ci do tego, i raczej (na pewno) nie licz na konsumpcję naszej
> znajomości netowej.

Widzę, że już się poznałes z Kłapouchym:-)

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

20. Data: 2013-05-09 17:07:36

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 16:44, Trybun <Y...@y...com> wrote:

> Nie rozmawiali my o lekarzach, ale i co do ich roli mam sporo
> w tpliwo ci. Nie po to ja podatnik i przysz y pacjent wyk ada em kas na
> kszta cenie okulisty eby dzisiaj do niego nie mie dost pu, bo on
> przyjmuje tylko 10 pacjent w, a w pozosta ym czasie swojej zmiany
> rozwi zuje krzy wki.. Co jest chorego w tym systemie nios cym podobno
> wolno - kapitalizmie.

Jak nie o lekarzach, ten projekt to badania nad konsekwencją przemocy
nad kobietami, skutki psychologiczne. Jeśli ktoś takiej następnie nie
pomoże to będąc w nowym związku rozwali nowy związek bo jest po
przejściach.

Przykład mądrego narodu
Zło degeneruje wyznawców
Retoryka nienawiści