Re: Zarost u kobiet.

From: "Sowa" <m...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Zarost u kobiet.
Date: Tue, 20 Apr 2004 10:43:51 +0200
Sender: p...@p...onet.pl@karwiny.multicon.pl

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
news:Xns94D1677ACBA7616seva108@om.tat.sat...

> A Oleńka (od Wołodyjowskiego) albo Jagna (od Zbyszka z Bogdańca)? Blondyny
> jak się patrzy. :-)

Wiesz, ja nie jestem specem os Sienkiewicza - dla mnie to jeden z
największych nudziarzy w literaturze polskiej i nawet Zagłoba nic na to nie
poradził, może coś pomerdałam, choć coś mi się jednak kojarzy.
Zresztą Sienkiewicz pisał głównie ku pokrzepieniu serc i jego postaci są w
sumie mało miarodajne -
no i mocno pod publiczkę dokrojone - Krzyżacy ukazujący się w pierwowzorze
jako powieść odcinkowa w gazecie, są tego świetnym przykładem - zwłaszcza
sprawa ślubowania Zbyszka, że mył się nie będzie, póki siedmiu czubów nie
strąci - na co czytelniczki wpadły w histerie i zmusiły autora do większego
ucywilizowania bohatera, bez względu na prawdę historyczną. :-D
Ale wiem jakie panny szlachcianki widnieją na portretach z tamtych epok -
głównie ciemnowłose i "różanolice" i skąd taki pęd szlachty do owych
ciemnowłosych nie przypadkowo panien :-)

Nie mówię że nie było blondynek - mówię tylko, że Jangr dziwi się czemuś co
wydaje mu się być efektem złej diety, a jest czymś normalnym.

To depilacja całego wręcz ciała jest czymś nowym, nie wąsik pod nosem
kobiety. :)

Sowa