Zarówka? 50 dolców poprosze!

31. Data: 2011-05-19 11:41:54

Temat: Re: Zarówka? 50 dolców poprosze!
Od: Piotr <z...@o...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-05-2011 o 13:31:54 Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Szkoda. Gdybyś był, to może takie wykształcenie pomogłoby Ci w
> zrozumieniu,
> kto i dlaczego każe nam ograniczać się w zużyciu prądu,

Co ma jedno wspólnego z drugim? Zdaję sobie z tego sprawę. Mój komentarz o
wykształceniu odnosił się do czegoś zupełnie innego.

> kupować rtęciowe
> żarówki jako ekologiczne

Co to na wspólnego z tematem? Wypowiadamy się o żarówkach typu LED.

> i nie budować elektrowni atomowych - najbardziej
> ekologicznych ze wszystkich de facto.

Uważasz, że jestem ich przeciwnikiem? Nie, ale czy są najbardziej
ekologiczne? Były by, ale co z odpadami?

--
Piotr

http://antyspam.pl/p/01/aaa.php

32. Data: 2011-05-19 11:44:55

Od: Piotr <z...@o...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-05-2011 o 13:32:55 Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> W elektrowniach jędrowych.

Uran też się kończy. Czy naprawdę uważasz, że lepiej jest wybudować
elektrownię jądrową zamiast np. wodnej (jeżeli są warunki)?

--
Piotr

http://antyspam.pl/p/01/aaa.php

33. Data: 2011-05-19 11:54:41

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr <z...@o...gmail.com> napisał(a):

>Oczywiście lepiej by było, gdybyśmy byli w stanie wyprodukować większą
>ilość energii zamiast ograniczać jej zużycie.

A nie jestesmy? :)

>Jakiś odnośnik? Wg moich informacji ten procent jest inny.

W necie nie mam, podalem dane z wykladu.
A Ty co masz?

34. Data: 2011-05-19 12:06:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 May 2011 13:44:55 +0200, Piotr napisał(a):

> Uran też się kończy. Czy naprawdę uważasz, że lepiej jest wybudować
> elektrownię jądrową zamiast np. wodnej (jeżeli są warunki)?

Tak. Elektrownia wodna zmienia warunki w środowisku wodnym.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

35. Data: 2011-05-19 12:08:30

Od: Piotr <z...@o...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-05-2011 o 13:54:41 Przesmiewca <b...@o...pl> napisał(a):

> W necie nie mam, podalem dane z wykladu.
> A Ty co masz?

Niestety tylko pamięć. Graf w jakimś artykule bądź książce sprzed około
roku, dwóch. Oczywiście nie podam dokładnych danych, jednak pamiętam, że
był to procentowy udział zużycia energii w dużym mieście. Najmniejszy
procent miało oświetlenie ulic, największy gospodarstwa domowe oraz
przemysł. Napisałem "inny", bo na pewno nie było tam 93% produkowanej
energii przeznaczonej na przemysł.

--
Piotr

http://antyspam.pl/p/01/aaa.php

36. Data: 2011-05-19 12:10:44

Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
t...
> Globalne ocieplenie jest takim samym zjawiskiem, jak globalne zlodowacenia
> - jedne i drugie następują po sobie cyklicznie i czy będziemy używać
> takiej, czy innej energii, przyroda ma to gdzieś.

Otóż to... wszystko pulsuje.
Jednak jest to idealny pretekst dla wszelkiej maści lobbystów, którzy na
wciskaniu ludziom bzdur robią ogromne pieniądze - vide handel nadwyżkami
CO2.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

37. Data: 2011-05-19 12:17:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 May 2011 14:10:44 +0200, quent napisał(a):

> [...]
> Jednak jest to idealny pretekst dla wszelkiej maści lobbystów, którzy na
> wciskaniu ludziom bzdur robią ogromne pieniądze - vide handel nadwyżkami

Nic nowego - kiedyś jeden taki sprzedawał martwe dusze, dziś tylko towary
inne, a ludzie tacy sami ;-PPP

38. Data: 2011-05-19 12:21:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 May 2011 14:17:17 +0200, Ikselka napisał(a):

t...

> Nic nowego - kiedyś jeden taki sprzedawał

Oczywiście: kupował. //Cziczikow

> martwe dusze, dziś tylko towary
> inne, a ludzie tacy sami ;-PPP

j.p.

39. Data: 2011-05-19 14:10:19

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr wrote:

> I tak i nie. Z jednej strony jak najbardziej przyznaję ci rację, z
> drugiej nie. Kolor podkoszulków nie wpływa na ilość surowców
> przetwarzanych na energię. Przepis nas ogranicza, jednak bez niego,
> wielu korzystałoby z konwencjonalnego oświetlenia (nie zmieniłoby się
> zbyt wiele). Wprowadzając go, zmniejszy się zużycie prądu. Pod tym
> kątem jest to dobry pomysł.

a co z barwnikami które zatruwają środowisko. IMHO powinno się zakzać
barwienia i bielenia tkanin, tylko w barwach naturyalnych i koniec, by
bronić naszego kopchanego środowiska naturalnego. Nastepnie wprowadzą
ograniczenia w czasie gdy mamy prąd w domu.

40. Data: 2011-05-19 14:10:57

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr wrote:

> Nie. Uważam, że powinno się tworzyć jak najwięcej elektrowni
> napędzanych odnawialnymi źródłami energii, abyś mógł to robić bez
> negatywnego wpływu na środowisko.
a kot będzie za te bezsensowne elektrowinie płacił?

Drukarki - też tutaj?
Pralka BOSCH WOT 20352BY- prosba
Szafki narozne stojace - czy praktyczne ?
Jaka sokowirówka i dlaczego ?
Znaleziony kabel w ścianie