Żarówka energooszczędna dająca bardzo ciepłe światło

11. Data: 2013-09-10 19:45:33

Temat: Re: Żarówka energooszczędna dająca bardzo ciepłe światło
Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

"Zakonspirowany" <x...@g...com> wrote in message
news:522d9808$0$1248$65785112@news.neostrada.pl...
> Doradzi ktoś jakiś model (byle ogólnie dostępny, np. w OBI), albo napisze czym
> się kierować przy zakupie, by dawała łagodne, jak najcieplejsze światło?
> Googlałem, ale bez konkretnych rezultatów.

Philips Twister 2700K
--
http://db.org.pl/

12. Data: 2013-09-11 18:08:45

Od: Szejk <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-10 19:45, m4rkiz pisze:
> "Zakonspirowany" <x...@g...com> wrote in message
>
> Philips Twister 2700K

Już jestem w mieszkaniu, już mam klucze. Wkręcona jest jakaś słaba
świetlówka kompaktowa typu "selected by tesco". Tak że na razie nie będę
jej wymieniał, dzięki czemu więcej będę mógł przeznaczyć na lampkę
biurkowo-nocną. :)

--
?(??_?)? ? ???
???$ ?? ?????$

13. Data: 2013-09-18 12:26:45

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-10 01:44, Zakonspirowany pisze:

> No to by było to, ale musi być na E27. Znalazłem na allegro, ale cena
> jest dość zniechęcająca:
> http://allegro.pl/nowoczesna-super-zarowka-led-7w-60
w-e27-amber-i3535878201.html
To jest jakaś pomyłka:
- 2700K/ 650 lm, amber - albo nie amber, jak podają temperaturę barwową
bieli, albo amber, ale napewno nie 2700K
- niby 7W, a tam widać tylko stadko (16szt?) małych smd, nawet nie 5050,
- niby ma odpiowiadać 60W żarówce? Jakby miało te 7W , to dalej by nie
odpowiadało, a to ma może 2W maksymalnie...

--
| Bartłomiej Kuźniewski
173

14. Data: 2013-09-18 14:09:49

Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18-09-2013 12:26, BartekK pisze:

> [...]
> - niby ma odpiowiadać 60W żarówce? Jakby miało te 7W , to dalej by nie
> odpowiadało, a to ma może 2W maksymalnie...

Dzięki za wyjaśnienie, lecz jeszcze nie kupiłem. :)

--
?(??_?)? ? ???
???$ ?? ?????$

15. Data: 2013-09-18 15:34:02

Od: krak <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-09 11:42, Zakonspirowany pisze:
> Doradzi ktoś jakiś model (byle ogólnie dostępny, np. w OBI),
A to źródło światła ma być świetlówką czy ledem i w którym obi, przy
Wielickiej czy Bora Komorowskiego?

16. Data: 2013-09-18 17:05:06

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-18 15:34, krak pisze:
> A to źródło światła ma być świetlówką czy ledem i w którym obi, przy
> Wielickiej czy Bora Komorowskiego?

Najlepiej będzie przy ul.Fabrycznej.

17. Data: 2013-09-21 00:36:24

Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18-09-2013 15:34, krak pisze:
> A to źródło światła ma być świetlówką czy ledem i w którym obi, przy
> Wielickiej czy Bora Komorowskiego?

Na Prokocimiu. :)

--

PayPal Payment Cheap Nike Air Max 2013 Shoes men's women's wholesale www.Buy-Good-Goods.com
Bateria umywalkowa
PayPal Payment Cheap UGG Boots men's women's wholesale www.Buy-Good-Goods.com
Jaki skuteczny sposób na karaluchy?
Inteligentne mieszaknie w bloku z płyty ?