Żarówki LED

31. Data: 2012-09-22 21:47:25

Temat: Re: Żarówki LED
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
news:458633c0-f9d8-4413-96e0-2a728ac3c94f@googlegrou
ps.com...

>Oczywiście że nie rejestrują wpływów nieistotnych. Standardowo rejestrują
>napięcie z częstotliwością 1/min podając max i min w tym okresie. Jak duża
>jest częstotliwość samego badania nie wiem.
>Po wymianie żarówek w całym biurowcu na energooszczędne (głównie
>świetlówki, ledów nie widziałem) admini mieli przykaz monitorowania napięć.
>Nic statystycznie zauważalnego się nie stało.

No ok. Zgadzamy się, że wyższe harmoniczne są szkodliwe dla innych urządzeń
w tej samej sieci. Wiesz- ja nie badałem tego- i pierwszy raz spotykam się z
tego typu zastrzeżeniem co do tych źródeł światła. Dlatego je przytoczyłem.
Uważam, że przeprowadzenie tych badań wymaga kilku oscyloskopów- i nie jest
zbyt skomplikowana techniczne. Wierzę, że panowie inżyn ierowie w NOT
przeprowadzili je poprawnie. Oczywiście- nie jestem tego w stanei
zweryfikować- choć z technicznego punktu widzenia uważam to za
prawdopodobne.
Z drugiej strony- czy te badania są poprawne, czy nie- i tak te źródła
światła mają tyle wad, że po kilkuletnich już swoich doświadczeniach mogę
napisać jedno: to droga do nikąd. Wracam powoli do żarówek.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

32. Data: 2012-09-23 08:53:36

Temat: Re: Zarowki LED
Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*Chiron* wdusil[a] knefle:

>No ok. Zgadzamy się, że wyższe harmoniczne są szkodliwe dla innych urządzeń
>w tej samej sieci.

Co to za mitologia?
Uklad zasilajacy zarowki diodowej jest tak prosty, ze nie wiem czy mozna nazywac
go zasilaczem. W niektorych drozszych montuja przetwornice ale konstrukcja jest
tak samo 'szkodliwa dla innych urzadzen' jak ladowarki do komorek.

> [...]
>przeprowadzili je poprawnie. Oczywiście- nie jestem tego w stanei
>zweryfikować- choć z technicznego punktu widzenia uważam to za

No to musicie uzgodnic zeznania, bo malo prawdopodobne azeby inz z NOTu
az tak bardzo lubili fantasy.

>Z drugiej strony- czy te badania są poprawne, czy nie- i tak te źródła
>światła mają tyle wad, że po kilkuletnich już swoich doświadczeniach mogę
>napisać jedno: to droga do nikąd. Wracam powoli do żarówek.

Jedyne co w nich jest dodupne to widmo, nadaja sie tylko do oswietlenia
punktowego i do akwarium.

33. Data: 2012-09-24 12:31:58

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> No ale skoro ściemniacze "sieją" zakłócenia do sieci- o czym łatwo się
> przekonać- to i nie dziwić powinno, że te źródła światła- też.

Chiron jak zwykle trzyma sie roli wioskowego glupka.

34. Data: 2012-09-24 20:57:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Sep 2012 14:31:58 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Chiron jak zwykle trzyma sie roli wioskowego glupka.

Dlaczego wszędzie doszukujesz się konkurencji?
(by XL)

35. Data: 2012-09-25 00:21:52

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego wszędzie doszukujesz się konkurencji?

O- nikt zabrał głos w dyskusji. On po prostu beze mnie nie istnieje- i wcale
nie piszę tego żartem. Kto wie- może to mój cień? No ale w sumie to jego
problem.

36. Data: 2012-09-25 15:28:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Sep 2012 02:21:52 +0200, Chiron napisał(a):

> O- nikt zabrał głos w dyskusji. On po prostu beze mnie nie istnieje- i wcale
> nie piszę tego żartem. Kto wie- może to mój cień? No ale w sumie to jego
> problem.

Ot, wioskowy głupek. Upatrzył sobie Ciebie, za chwile kogoś innego... Byle
nie wielbiciel 333-)
(by XL)

37. Data: 2012-09-26 09:05:18

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-14 10:13, Hofman pisze:

> Wydaje mi się, że to nie sklep pisze o barwie, tylko autor tego postu. W każdym
razie nie oceniałbym całego sklepu po wypowiedzi jednego klienta co do barwy
oświetlenia.

Odwiedziłem ten sklep bo jestem zainteresowany pewnym typem źródeł
świała led i przy produktach widziałem określenia typu białe lub ciepłe
białe bez podawania parametru temp. barwowej.
Pdr. M

38. Data: 2012-09-26 09:08:12

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-19 13:11, Chiron pisze:
które niszczą
> (znacznie skracjaą życie) takie sprzętu, jak TV, radia, pralki, etc. I

Czyli pierzemy przy zgaszonym :)
Pdr. M

39. Data: 2012-09-27 00:01:57

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
>W dniu 2012-09-19 13:11, Chiron pisze:
> które niszczą
>
> Czyli pierzemy przy zgaszonym :)

:-))

--

Chiron

Szpary między balami
Gdzie kupić
Lodówka ARDO COO 2210 SHC (kremowa) - opinie
[Wroclaw] (oddam) gruz i (wywioze) smieci - jaka firma?
Napęd do drzwi garazowych FAAC 531