Zastanawiam się jakie urazy...

21. Data: 2006-03-28 17:05:46

Temat: Re: Zastanawiam się jakie urazy...
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał:

> Woli utrzymywać w domu niewolnika, którego trzyma za jaja i który na
> nia pracuje.
> A w dodatku sprawuje nad nim całkowita kontrolę poprzez manipulację
> seksem.

A biedny mężczyzna nie ma wolnej woli, instynktu samozachowaczego,
świadomości i kierowany jedynie zwierzęcym popędem nie może od niej
odejść. Zaiste, rozpaczliwe jest jego położenie bez wyjścia.

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

22. Data: 2006-03-28 17:24:52

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> A biedny mężczyzna nie ma wolnej woli, instynktu samozachowaczego,
> świadomości i kierowany jedynie zwierzęcym popędem nie może od niej
> odejść. Zaiste, rozpaczliwe jest jego położenie bez wyjścia.

Dopóki nie ma dzieci sprawa jest prosta, ale też dopóki nie ma dzieci nie
ujawnia się ta strona medalu. Dopiero kiedy pojawią się dzieci zaczyna
wyłazić szydło z worka. Nie wiem dlaczego tak się rzuciłaś na mnie bo ja
obciążam kobiety świadomym dążeniem do takiej patologii> Ja ją nawet
z tego tłumaczę wskazując równoczesnie na PRZYCZYNĘ takiego stanu
rzeczy. Czytaj uważniej moje posty a zrozumiesz ku czemu zmierzam.
Chciałbym by w Nowym Świecie nie było takich uzależnień, które burzą
wszelki porządek i prowokują przemoc wszelakiej maści.

LeoTar
http://www.geocities.com/Athens/Forum/5921/

23. Data: 2006-03-28 17:29:45

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz jakąś obsesję? Nie uogólniaj swoich traum na populację.

Nie obsesję lecz twarde życiowe doświadczenie z moją żona, która
doprowadziła do rozbicia rodziny w imie zachowania władzy w rodzinie.
A moją obsesją jest uwolnić dzieci z tego zniewolenia emocjonalnego, ktore
prowadzi do wszelkiego rodzaju patologie. Wszelkiego rodzaju ułomności,
niepełnosprawności, uzależnienia, homoseksualizm etc. to pokłosie
emocjonalnej dominacji kobiety w rodzinie, której sama stała się
zakładniczką.

24. Data: 2006-03-28 17:37:13

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał:

> Chciałbym by w Nowym Świecie nie było takich uzależnień, które burzą
> wszelki porządek i prowokują przemoc wszelakiej maści.

A ja nie chciałabym, żeby ktoś dyktował mi jak mam żyć, bo wierzę, że
sama potrafię znaleźć drogę. Ale widzę, że mamy coraz więcej takich z
dyktatorskimi zapędami.

Pozdrawiam - Aicha

25. Data: 2006-03-28 17:41:00

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha<b...@m...pl>

> A ja nie chciałabym, żeby ktoś dyktował mi jak mam żyć, bo wierzę, że
> sama potrafię znaleźć drogę. Ale widzę, że mamy coraz więcej takich z
> dyktatorskimi zapędami.

Nie z dyktatorskimi, jeno ze zbawczymi.

Paff
--
Miłość to dzikie zwierzę.
- Rammstein

26. Data: 2006-03-28 17:41:04

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar"napisał:

> Wszelkiego rodzaju [...] niepełnosprawności,

??? Nie rozumiem. Oskarżasz kobiety o całe zło tego świata? Równie
dobrze można byłoby o to oskarżyć patriarchat.

Pozdrawiam - Aicha

27. Data: 2006-03-28 17:44:49

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" napisał:

> Nie z dyktatorskimi, jeno ze zbawczymi.

Człowiek to takie ułomne zwierzę, co nie chce być zbawione, więc na
jedno wychodzi.

Pozdrawiam - Aicha

28. Data: 2006-03-28 17:55:09

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha<b...@m...pl>

> Człowiek to takie ułomne zwierzę, co nie chce być zbawione, więc na
> jedno wychodzi.

Że zacytuję: "Nie uogólniaj swoich traum na populację." :)

Paff
--
Znasz jakąś kobietę, która jest ofiarą katolickiej agresji?
- Casper

29. Data: 2006-03-28 18:11:37

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ??? Nie rozumiem. Oskarżasz kobiety o całe zło tego świata? Równie dobrze
> można byłoby o to oskarżyć patriarchat.

Chyba nie zrozumiałaś o czym piszę. Nie oskarżam lecz wskazuję na mechanizm
powstawania patologii. To nie jest oskarżenie lecz uświadomienie w celu
wyeliminowania patologii.

30. Data: 2006-03-28 18:14:11

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> A ja nie chciałabym, żeby ktoś dyktował mi jak mam żyć, bo wierzę, że sama
> potrafię znaleźć drogę. Ale widzę, że mamy coraz więcej takich z

A kto dyktuje warunki w tym świecie? Czy nie jest to właśnie Kobieta?
Czy nie wydaje Ci się, że oznacza to niewolnictwo dla całej drugiej połowy
ludzkości? Chciałabyś należeć do tej drugiej połowy?

Zadam Ci standardowe pytanie: Czy masz dzieci ?

LeoTar
http://www.geocities.com/Athens/Forum/5921/

nadwrażliwość
Re: Opowiesc o Adamie i Ewie.