Zastrzelić czy defenestrować?

161. Data: 2008-05-26 09:42:50

Temat: Re: Zastrzelić czy defenestrować?
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid pisze:

> I na tym EOT, bo nawet wątku nie raczyłeś przeczytać. Nic zresztą
> dziwnego, że nie jesteś na bieżąco, skoro powołujesz się na stanowisko
> 'MENiS', którego to tworu już od kilku lat nie ma.

oczywiscie, ze nie ma, nie ma tez nawet strony menis.gov.pl ani jej
archiwum, dlatego tez wlasnie nawet googlenia nie daje szansy na
odnalezienie tego o czym pisalem a z czym uparcie nie chcesz sie
zgodzic, ze deklaruje sie potrzebe a nie deklaruje sie braku tej
potrzeby skoro wczesniej jej nie wyrazalismy, na moje szczescie mam to
wydrukowane jeszcze jak bylo dostepne, nawet nie masz pojecia jak mnie
ucieszylas w tej konkretnej kwestii oceny za ci jestem ci niezmiernie
wdzieczny :) zwracam jednak uwage na twoje przeoczenie, ze stalo sie to
na dniach, i wprawdzie jedna jaskolka wiosny nie czyni ale tak czy owak
cieszy, co wiecej zdaje sie wlasnie upadl twoj atak antyklerykalny
zwiazany z moja osoba skoro nie sledze z wypiekami takich zdarzen i nie
macham flaga narodowa przed kosciolem czy szkola :)))) i jeszcze jedno,
to jest jedno Kuratorium, jak zapodasz dane z oficjalnej strony MEN to
bedziesz naprawde zorientowana w tej kwestii :) i cofne tego ignoranta :)

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

162. Data: 2008-05-26 16:39:34

Od: "Hermiona" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Wiesz, mój syn chodzi do liceum katolickiego (sam wybrał, ja miałam duże
> wątpliwości) a ta szkoła jest normalna.
> Jedyny zarzut jaki mogę mieć - że są jak na mój gust zbyt liberalni.

Moja mlodsza corka chodzi do gimnazjum katolickiego (5 osob z jej klasy szlo
i tez chciala). Tez jest spokojnie i normalnie.
W pobliskim panstwowym maja wieksze religijne wymagania :)))
Zadnych deklaracji poparcia dla RM i zadnych filmow nie rozprowadzaja.
Zdecydowanie wychowawczyni przegiela.

Kasia

163. Data: 2008-05-26 16:48:16

Od: "Hermiona" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@g...peel> napisał w wiadomości
> O matko, nie przyszło by mi do głowy sprawdzanie gdzie wisi krzyż, a gdzie
> godło. I jak się zastanowiłam to nie pamiętam ;), ale przejrzałam zdjęcia
> jakiejś imprezy, która odbywała się w sali, krzyż z boku godła i poniżej
> więc chyba według norm ;).
W szkole katolickiej corki godlo wisi na srodku, krzyz nieco z boku i
ponizej.
Kasia

164. Data: 2008-05-26 16:53:16

Od: "Hermiona" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> bo szkola swiecka ma miec charakter swiecki. Mi nie przeszkadza krzyz na
> rozdrozu, na Giewoncie, na piersi dziecka, przeszkzdza w miejscu
> publicznym
> deklarujacym brak zwiazku z religia.
Jak powiesze sobie do szkoly na piersiach krzyz wielkosci 30 cm to Ci nie
bedzie przeszkadzal? A jak postawie sobie na stoliku w szkole takiz wyjety z
plecaka to tez OK ? Wiec jesli 25 osob zamiast nosic w plecakach i stawiac
sobie na stolikach 'indywidulane" krzyze powiesi sobie 1 na scianie to juz
bedzie zle?
Kasia

165. Data: 2008-05-26 18:08:32

Od: Elżbieta <w...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 May 2008 09:57:14 +0200, Agnieszka napisał(a):

> U nas basen jest obowiązkowy i trzeba się z niego wypisać.

Bezpłatny?? Bop jeśli płatny to nie bardzo obowiążkowy, bo nikt mnie nie
zmusi jeśli nie chcę do zajęć płatnych.
--
Elżbieta

166. Data: 2008-05-26 18:18:56

Od: Elżbieta <w...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 May 2008 18:39:34 +0200, Hermiona napisał(a):

> Moja mlodsza corka chodzi do gimnazjum katolickiego (5 osob z jej klasy szlo
> i tez chciala). Tez jest spokojnie i normalnie.

Jakie??
My się nastawiamy na Urszulanki (na szczęście zrobiły się koedukacyjne i
przyjmują chłopców)
--
Elżbieta

167. Data: 2008-05-26 18:31:12

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> Bezpłatny?? Bop jeśli płatny to nie bardzo obowiążkowy, bo nikt mnie nie
> zmusi jeśli nie chcę do zajęć płatnych.

Bezpłatny. Miasto ma gest i funduje rok w podstawówce i rok w gimnazjum.

Agnieszka

168. Data: 2008-05-26 19:07:14

Od: Elżbieta <w...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 May 2008 20:31:12 +0200, Agnieszka napisał(a):

> Bezpłatny. Miasto ma gest i funduje rok w podstawówce i rok w gimnazjum.

Fajnie, w której klasie podstawówki?? A z nauką pływania czy tylko
"moczytyłki"??. Mój jest oporny 4 lata basenu z nauką i dalej pływa stylem
rozpaczliwym (boi się wody)
--
Elżbieta

169. Data: 2008-05-26 20:12:28

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> Fajnie, w której klasie podstawówki?? A z nauką pływania czy tylko
> "moczytyłki"??. Mój jest oporny 4 lata basenu z nauką i dalej pływa stylem
> rozpaczliwym (boi się wody)

W uchwale chyba jest, że w klasach 1-3, w dowolnym roku nauki. U nas w
podstawówce chodzą 2 klasy. I jest to nauka pływania w podstawówce oraz
doskonalenie pływania w gimnazjum. Nie powiem, moim dzieciom coś tam daje. W
przeciwieństwie do mnie: 4 lata obowązkowego basenu w liceum (mieliśmy swój
własny basen, bez łaski ;-)) a ja nadal boję się wejść do wody :-)

Agnieszka

170. Data: 2008-05-27 13:23:18

Od: "Hermiona" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie??
> My się nastawiamy na Urszulanki (na szczęście zrobiły się koedukacyjne i
> przyjmują chłopców)
> --
> Elżbieta

W Siemianowicach.
Kasia

do ciebie..
Naszym skarbem jest więc miłość.
ratujmaluchy.pl
Strój WILKA do przestawienia "Czerwony Kapturek"
prezent z okazji komunii