Re: Zastrzelić czy defenestrować?

From: "Hermiona" <b...@o...eu>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Zastrzelić czy defenestrować?
Date: Mon, 26 May 2008 18:39:34 +0200

Użytkownik "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:g0trqn$j73$1@news2.ipartners.pl...

> Wiesz, mój syn chodzi do liceum katolickiego (sam wybrał, ja miałam duże
> wątpliwości) a ta szkoła jest normalna.
> Jedyny zarzut jaki mogę mieć - że są jak na mój gust zbyt liberalni.

Moja mlodsza corka chodzi do gimnazjum katolickiego (5 osob z jej klasy szlo
i tez chciala). Tez jest spokojnie i normalnie.
W pobliskim panstwowym maja wieksze religijne wymagania :)))
Zadnych deklaracji poparcia dla RM i zadnych filmow nie rozprowadzaja.
Zdecydowanie wychowawczyni przegiela.

Kasia