Zastrzelić czy defenestrować?

1. Data: 2008-05-19 19:30:29

Temat: Zastrzelić czy defenestrować?
Od: Lolalny Lemur <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś wychowawczyni (matematyczka) wręczyła klasie córki (2 gimnazjum) po
płycie DVD z filmem "Niemy krzyk" oraz pisemne deklaracje poparcia dla
Ojca Dyrektora. Nie, nie robię sobie jaj.
Przeprowadzam sondę co należy z Panią zrobić. Wszelkie sugestie (nawet
te rozbuchane) mile widziane.

LL

--
http://pl.youtube.com/watch?v=hkqqMPPg2VI
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

2. Data: 2008-05-19 19:32:17

Temat: Re: Zastrzelić czy defenestrować?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur pisze:
> [...]
> Ojca Dyrektora. Nie, nie robię sobie jaj.
> Przeprowadzam sondę co należy z Panią zrobić. Wszelkie sugestie (nawet

Wysłać do kuratorium, niech wiedzą.

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2008-05-19 20:35:55

Od: Elżbieta <w...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 May 2008 21:30:29 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

> Dziś wychowawczyni (matematyczka) wręczyła klasie córki (2 gimnazjum) po
> płycie DVD z filmem "Niemy krzyk" oraz pisemne deklaracje poparcia dla
> Ojca Dyrektora. Nie, nie robię sobie jaj.

A to tylko jej inicjatywa czy w innych klasach inni wychowawcy też??
--
Elżbieta

4. Data: 2008-05-19 20:50:12

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <s...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ojca Dyrektora. Nie, nie robię sobie jaj.
> Przeprowadzam sondę co należy z Panią zrobić. Wszelkie sugestie (nawet te

Mi dziś córka zaczęła recytować wierszyk religijny. Zapytana, skąd zna,
odpowiedziała - z podręcznika. Podręcznika nauczania zintegrowanego, nie
religii. Zaczynam się przyzwyczajać.

Agnieszka

5. Data: 2008-05-19 21:16:27

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur <s...@n...o2.pl> napisał(a):

> Dziś wychowawczyni (matematyczka) wręczyła klasie córki (2 gimnazjum) po
> płycie DVD z filmem "Niemy krzyk" oraz pisemne deklaracje poparcia dla
> Ojca Dyrektora.

Dyrekcja szkoły, kuratorium. Zmienić szkołę. O ile nie jest to szkoła
prowadzona przez zakonnice -- doprowadziłabym do zwolnienia
nauczyciela. A sama napisałabym do prasy. Obstawiam, że ta prasa co
zmienia punkt widzenia mnie i Twojej siostrze chętnie to weźmie.

2 klasa gimnazjum już wie, o co biega. Moje dziecko zagryzłoby za
próbe wręczenia deklaracji, obawiam się, że nawet kosztem oceny z
zachowania.

--
s i w a
...czytam: Time i Epoca

6. Data: 2008-05-19 21:55:56

Od: Lolalny Lemur <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta pisze:

> A to tylko jej inicjatywa czy w innych klasach inni wychowawcy też??

Tylko jej. Reszta jest normalna.

LL

7. Data: 2008-05-20 06:45:39

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" :

> Dyrekcja szkoły, kuratorium. Zmienić szkołę. O ile nie jest to szkoła
> prowadzona przez zakonnice -- doprowadziłabym do zwolnienia
> nauczyciela.

Wiesz, mój syn chodzi do liceum katolickiego (sam wybrał, ja miałam duże
wątpliwości) a ta szkoła jest normalna.
Jedyny zarzut jaki mogę mieć - że są jak na mój gust zbyt liberalni.

Co do pani - radzę to co wszyscy - do kuratorium oraz do Wydziału Oświaty (czy
jak się ona tam zwie) w Urzędzie Gminy.
To jest tak że kuratorium zajmuje się sprawami merytorycznymi (programem
nauczania itd.) zaś Wydzial Oświaty - sprawami osobowymi i pieniędzmi.

Pozdrowienia

Basia

8. Data: 2008-05-20 07:33:03

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdy maj się mai *Lolalny Lemur* takie rzeczy rai:

> Dziś wychowawczyni (matematyczka) wręczyła klasie córki (2 gimnazjum)
> po płycie DVD z filmem "Niemy krzyk"

Oryginalne płyty czy pirackie kopie?

> oraz pisemne deklaracje poparcia
> dla Ojca Dyrektora.

Powiadomić:
1. Dyrekcję szkoły
2. Kuratorium
3. Jeżeli płyty pirackie - również prokuraturę

*gdaMa*

9. Data: 2008-05-20 08:17:31

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Powiadomić:
> 1. Dyrekcję szkoły
> 2. Kuratorium
> 3. Jeżeli płyty pirackie - również prokuraturę
Ja bym jeszcze dodała Radę Rodziców - jej zadaniem jest m.in.
reprezentowanie interesów rodziców w rozmowach z dyrekcją. A zawsze łatwiej
coś zdziałać, jak się nie występuje solo, tylko w grupie. I to formalnej.

pozdrówka
Karolina

10. Data: 2008-05-20 08:18:51

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa pisze:

> Oryginalne płyty czy pirackie kopie?

Chyba oryginalne - ona to dostała od Radia Maryja.

LL

--
http://pl.youtube.com/watch?v=hkqqMPPg2VI
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow
- niektore przypominaja odglosy wielorybow i policyjna
syrene, inne, jak u lemura wari, smiech szalenca.*

do ciebie..
Naszym skarbem jest więc miłość.
ratujmaluchy.pl
Strój WILKA do przestawienia "Czerwony Kapturek"
prezent z okazji komunii