Zastrzelić czy defenestrować?

251. Data: 2008-06-06 14:21:19

Temat: Re: Zastrzelić czy defenestrować? => Pasja
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> Nie jesteś pierwszy ani ostatni, któremu tak się wydaje. Ale ja
pozwolę
> sobie jednak uznać za autorytet nie Stalkera, a samego Jezusa, który
> dobrowolnie dając z siebie zrobić siekanego kotleta, najwyraźniej uznał
> że to co ma do przekazania jednak wymaga takiej ofiary.

"blogoslawieni Ci co nie widzieli a uwierzyli"... naprawde nie trzeba
patrzec na siekanie, zeby "widziec" to nieco wiecej. Twoj autorytet juz to
nauczal...

i.

252. Data: 2008-06-06 14:24:27

Temat: Re: Zastrzelić czy defenestrować?
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> napisał(a):

(...)
> Filmu nie oglądałam - i wiecie, jakoś wcale nie mam ochoty.

to samo i ja. Niekoniecznie musze widziec, zeby wiedziec.

i.

253. Data: 2008-06-06 14:25:59

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid <a...@o...pl> napisał(a):

> Coś przeoczyłam. Kto siedmiolatkom puścił Pasję?

same przez telefon komorkowy zciagnely z inernetu.... ;)

i.

254. Data: 2008-06-07 05:45:21

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a napisał/wrote dnia/on 2008-06-06 16:21:

> "blogoslawieni Ci co nie widzieli a uwierzyli"... naprawde nie trzeba
> patrzec na siekanie, zeby "widziec" to nieco wiecej. Twoj autorytet juz
> to nauczal...

Nie traktuj Biblii jak Jehowici, bo cytatami bez kontekstu można
udowadniać bardzo wiele tez sprzecznych z nauczaniem Jezusa.
Fragment J 20,29b "Uwierzyłeś dlatego, ponieważ Mnie ujrzałeś?
Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli" łączy się z
J 17,20 "Nie tylko za nimi proszę, ale i za tymi, którzy dzięki
ich słowu będą wierzyć we Mnie" i dotyczy oglądania samego żywego
Chrystusa, a nie kina (które za czasów Chrystusa nie istniało) i
aktora grającego rolę rolę Chrystusa. W sensie przekazu treści,
obraz kinowy ma niższą rangę od słowa Ewangelii - a nie wyższą,
wbrew temu co sugeruje Twoja wypowiedź.

Ale skoro Ty udajesz że tego nie rozumiesz, ja mogę udawać, że
trzeba Ci to tłumaczyć.

Pozdr,
--
ŁK

255. Data: 2008-06-07 07:18:18

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a napisał/wrote dnia/on 2008-06-04 05:23:

> gdzie jest odchylem to jest. Pojawienie sie religii w szkole jest
> juz odchylem.

Odchyłem było wywalenie przez komunistów religii ze szkół
(gdzie była obecna od początków istnienia szkolnictwa) -
w ramach zwalczania wiary we wszystkich państwach bloku
sowieckiego i rządzonych przez socjalistów. W ramach tej
samej kampanii mordowano księży, zakonników, popów, siostry
zakonne i ludzi którzy nie chcieli wyrzec się wiary - i
ostatnio pani Środa odgrażała się na łamach GW, że SLD
chce tę tradycję zwalczania chrześcijaństwa kontynuować.

Pozdr,
--
ŁK

256. Data: 2008-06-07 10:53:33

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki napisał(a):

> [...]
> ostatnio pani Środa odgrażała się na łamach GW, że SLD
> chce tę tradycję zwalczania chrześcijaństwa kontynuować.

Można prosić linka do tej wypowiedzi pani Środy?
Chciałabym na własne oczy zobaczyć wypowiedź publiczną nawołująca do
mordowania "księży, zakonników, popów, siostry zakonne i ludzi którzy
nie chcieli wyrzec się wiary".

Justyna
GG 6756000

257. Data: 2008-06-07 11:23:26

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

krys wrote:
> Lukasz Kozicki napisał(a):

> Można prosić linka do tej wypowiedzi pani Środy?
> Chciałabym na własne oczy zobaczyć wypowiedź publiczną nawołująca
> do mordowania

Do mordowania? Nie, wystarczy że wzywa do antyklerykalizmu i
nawołuje do powrotu do starych idei. A tekst? Pewnie gdzieś
w archiwum Gazety Wyborczej go znajdziesz.

Pozdr,
--
ŁK

258. Data: 2008-06-07 11:40:09

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki pisze:

> [...]
> ostatnio pani Środa odgrażała się na łamach GW, że SLD
> chce tę tradycję zwalczania chrześcijaństwa kontynuować.

ale, mam nadzieje, ze sie jeszcze rozwijasz

--
The Gnome

259. Data: 2008-06-07 13:03:38

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> napisał(a):

> [...]
> wbrew temu co sugeruje Twoja wypowiedź.
>
> Ale skoro Ty udajesz że tego nie rozumiesz, ja mogę udawać, że

Moja wypowiedz _nie_ sugeruje Twojej sugestii. Sugeruje to, ze nie trzeba
widziec cierpienia ludzkiego, nawet na filmie, zeby wiedziec jak ofiare
poniosl Jezus na krzyzu. Slowa nie byly celowo wyrwane z kontekstu, prosze
nie zarzucaj mi tego. Skoro nie widzisz, ze nie trzeba srodkow artystycznych
do poglebienia wiary, czy w ogole w wierze, to pasjonuj sie Pasja. Ja sobie
podaruje. Zreszta watek o Pasji byl juz kiedys wieeelopostowy, argumenty
lataly w lewo i prawom wiec co ja sie bede powtarzac

http://tinylink.com/?LasHpe9Lxk

(tu gdyby shorcut nie zadzialal)
http://groups.google.com/group/pl.soc.dzieci/browse_
thread/thread/bd903b1a807
96b02/b212df022453b88f?hl=en&q=pasja+author%3Amakaro
n&lnk=ol&

i.

260. Data: 2008-06-07 13:04:28

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys"
> [...]
> Chciałabym na własne oczy zobaczyć wypowiedź publiczną nawołująca do
> mordowania "księży, zakonników, popów, siostry zakonne i ludzi którzy

Ze Środą wcale możliwe. Od lat dostarcza mi uciechy. :D
Na punkcie KK ma odlot totalny a nigdy nie przebierała w słowach.

EwaSzy

do ciebie..
Naszym skarbem jest więc miłość.
ratujmaluchy.pl
Strój WILKA do przestawienia "Czerwony Kapturek"
prezent z okazji komunii