Zastrzelić czy defenestrować?

361. Data: 2008-06-24 22:23:51

Temat: Re: Zastrzelić czy defenestrować?
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

W mysl takiej etyki hitlerowscy naziści nie dopuszczali sie wykroczenia pokazywania
swojemu niemieckiemu społeczeństwu
trupów z polskich, ukraińskich, białoruski i rosyjskich miast, wiosek i posiółków, o
obozach koncentracyjnych dla Zydów
i krematoriach nie wspominając.
Przecież małe niemieckie blond błękitnookie nordyckie dziecko mogłoby się z takiego
nieprzyjemnego widoku nie otrząsnąć,
prawda???
JaC

-----

> "Ale pokazywanie czego - krwawych strzepkow ciala, oderwanej glowy, nogi,
rozpolowionego brzucha w podreczniku do
biologii w drugiej klasie gimnazjum?
> A moze serii zdjec plodow, pardon - dzieci, wyabortowanych w miesiacu pierwszym,
drugim, trzecim, i tak dalej przez
kolejne dziewiec jako dziewiec plansz metr na metr wieszanych na scianie klasy
katechetycznej?"

362. Data: 2008-06-25 07:28:13

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur napisał/wrote dnia/on 2008-06-19 21:55:

> No to ja bardzo chciałabym się dowiedzieć CZYJA to jest własność w
> takim razie.

Zgodnie z wyznawanym przeze mnie światopoglądem - człowiek należy
do Boga, łącznie z ciałem i duszą. Ciało mamy użyczone na czas życia
jako niewyłączną własność i mamy z niego rozsądnie korzystać.
Konsekwencją tego jest powszechny we religiach chrześcijańskich
pogląd, że samobójstwo jest grzechem takim samym jak zabójstwo, a
zabójstwo dorosłego różni się od zabójstwa dziecka tylko stopniem
bestialstwa.

Natomiast pogląd że "najważniejszy jestem ja i mój brzuch" prowadzi
do zabijania ludzi którzy temu "ja" przeszkadzają.

> Mam.

Jeśli wpoisz ten pogląd swojemu dziecku, to ma ono spore szanse
zabić Twojego wnuka czy wnuczkę.

> Ponieważ jedzie ojcem dyrektorem.

Nieco wyżej w tym wątku ustaliliśmy, że komuniści mordowali wiernych
i kapłanów, prześladowali za wiarę. W Chinach i kilku innych miejscach
wciąż to robią. Zwalczali również wiarę przy pomocy propagandy i
wszelkich innych środków - a Ty uważasz, że pogląd, że religia jest
wciąż zwalczana propagandowo przez lewaków świadczy o zasłuchaniu w
Radio Maryja? No cóż, nie mogę (i nie chciałbym) przekonywać Cię że
jest inaczej, bo tylko uznasz to za dowód mojego "oszołomstwa", a
jeśli jesteś z dala od Kościoła - i tak nie ma to dla Ciebie znaczenia.

ŁK

363. Data: 2008-06-25 08:54:11

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4861f38d$1@news.home.net.pl>,
Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> wrote:

> [...]
> Konsekwencją tego jest powszechny we religiach chrześcijańskich
> pogląd, że samobójstwo jest grzechem takim samym jak zabójstwo,

...a jak inni nie chcą podzielać tego światopoglądu, to należy ich lekko
przymusić. W końcu on jedynie słuszny jest.
Tak, tak. Tę część Twojego światopoglądu również widać.

> [...]
> wszelkich innych środków - a Ty uważasz, że pogląd, że religia jest
> wciąż zwalczana propagandowo przez lewaków świadczy o zasłuchaniu w

O zasłuchaniu w księdza dyrektora świadczy pogląd, że źle byłoby, gdyby
na nauczanie religii mieli wpływ rodzice nauczanych dzieci. Bo dla
różnych Rydzyków rzeczywiście byłoby źle. Przecież ci rodzice są poza
kontrolą, a niektórzy z nich - o zgrozo - mogą również mieć pojęcie o
technikach prania mózgu. I, co jeszcze gorsze, nawet umieć im zapobiegać
(Ty nazywasz to zatruwaniem, ale ja zostanę przy swojej terminologii).

A co do propagandowego zwalczania religii, to Kościół najlepiej robi to
sam. W porównaniu z nim lewacy to partacze.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

364. Data: 2008-06-25 08:56:44

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał

> Zgodnie z wyznawanym przeze mnie światopoglądem - człowiek należy
> do Boga, łącznie z ciałem i duszą.

A abastrahując od tego światopoglądu?
Wszak nie każdy jest katolikiem, ba, nawet nie chrześcijaninem.

Pozdrawiam
Nixe

365. Data: 2008-06-25 09:12:37

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki pisze:

> Zgodnie z wyznawanym przeze mnie światopoglądem - człowiek należy
> do Boga, łącznie z ciałem i duszą.

I zgodnie z tym światopoglądem człowiek jest panem swojego sumienia.

> [...]
> pogląd, że samobójstwo jest grzechem takim samym jak zabójstwo, a
> zabójstwo dorosłego różni się od zabójstwa dziecka tylko stopniem

O ile uznamy zapłodnione jajo za dziecko. Biblia na ten temat milczy,
Kościół rozpisuje się aż miło. Ale nie uzasadnia i nie podpiera się niczym.

> Natomiast pogląd że "najważniejszy jestem ja i mój brzuch" prowadzi
> do zabijania ludzi którzy temu "ja" przeszkadzają.

O ile uznamy zapłodnione jajo za człowieka.

> Jeśli wpoisz ten pogląd swojemu dziecku, to ma ono spore szanse
> zabić Twojego wnuka czy wnuczkę.

O ile wpoję mu inne rzeczy a nie ten demagogiczny bełkot nie będzie
miało takiej potrzeby.

> Nieco wyżej w tym wątku ustaliliśmy, że komuniści mordowali wiernych
> i kapłanów, prześladowali za wiarę.

Nie tylko komuniści. Przypomnij sobie wojny krzyżowe. A dziennikarze z
tego co wiem nikogo nie mordują. I nie znam ani jednego
antykatolickiego. Natomiast znam paru antyklerykalnych.

> a Ty uważasz, że pogląd, że religia jest
> wciąż zwalczana propagandowo przez lewaków świadczy o zasłuchaniu w
> Radio Maryja?

W Polsce? Tak.

> No cóż, nie mogę (i nie chciałbym) przekonywać Cię że
> jest inaczej, bo tylko uznasz to za dowód mojego "oszołomstwa", a
> jeśli jesteś z dala od Kościoła - i tak nie ma to dla Ciebie znaczenia.

Od Koscioła nie jestem zbyt daleko, ale kiedy trafiam na oszołomów
odsuwa mnie od nich na kilometr - bez względu czy są Katolikami czy nie.
Oszołomstwo jest groźne w każdym wydaniu. Przypomnę Ci jeszcze że w
naszej Konstytucji jest zapisane coś takiego jak "wolność sumienia i
wyznania". Dla mnie jesteś oszołomem a co gorsza takim, który widzi
tylko czarne lub białe - nie probujesz używać mózgu, kiedy na horyzoncie
pojawia się slowo "Kościół" a słowo "Bóg" widzisz tylko li jedynie w
kontekście tego pierwszego słowa. Piszę "słowo", bo mam wrażenie że w
Nim jest o wiele więcej zrozumienia dla splątanych ludzkich losów niż w
Tobie. On ma w sobie przebaczenie, Ty potrafisz tylko osądzać. Ludzkie,
ale boleśnie dalekie od tego czego Pan oczekuje od swoich dzieci. Tyle. EOT.

LL

--
http://pl.youtube.com/watch?v=hkqqMPPg2VI
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

366. Data: 2008-06-25 09:21:11

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <g3t16r$670$1@news.onet.pl>, "Nixe" <n...@f...peel> wrote:

> "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał

> A abastrahując od tego światopoglądu?
> Wszak nie każdy jest katolikiem, ba, nawet nie chrześcijaninem.

Jeszcze ;P

367. Data: 2008-06-25 10:30:42

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał/wrote dnia/on 2008-06-25 10:56:

> A abastrahując od tego światopoglądu?
> Wszak nie każdy jest katolikiem, ba, nawet nie chrześcijaninem.

Mam powiedzieć jakie mam poglądy abstrahując od mojego
światopoglądu? No wybacz, ale coś z logiką nie tak.

Pozdr,
--
ŁK

368. Data: 2008-06-25 12:15:56

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur"...
> Lukasz Kozicki pisze:
> On ma w sobie przebaczenie, Ty potrafisz tylko osądzać. Ludzkie, ale
> boleśnie dalekie od tego czego Pan oczekuje od swoich dzieci. Tyle. EOT.

Wskaż proszę zdanie, w którym Łukasz kogokolwiek_osądził.

EwaSzy

369. Data: 2008-06-25 12:31:06

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid pisze:

> Wskaż proszę zdanie, w którym Łukasz kogokolwiek_osądził.

Sposób formułowania wypowiedzi. Kategoryczny, wręcz napastliwy. I nie
mów mi że nie widzisz. EOT dla całości.

LL

370. Data: 2008-06-25 12:39:40

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur"

> Sposób formułowania wypowiedzi. Kategoryczny, wręcz napastliwy. I nie mów
> mi że nie widzisz. EOT dla całości.

Mówię.
Ba, wręcz twierdzę, że bardzo starannie się pod tym względem pilnuje. Nie
zauważyłam: masz, powinieneś, musisz. Ani 'jesteś (tu wstaw wyraz
osądzający)'. Ma inne zdanie, nie kryje się z nim - zdaje się, że samo
powiedzenie: jestem chrześcijaninem i kieruję się wskazaniami KK, jest już
kategoryczną napastliwością. :)

Nie EOTuj, tylko oszczekaj albo zacytuj.

EwaSzy

do ciebie..
Naszym skarbem jest więc miłość.
ratujmaluchy.pl
Strój WILKA do przestawienia "Czerwony Kapturek"
prezent z okazji komunii