Zastrzelić czy defenestrować?

261. Data: 2008-06-07 13:07:35

Temat: Re: Zastrzelić czy defenestrować? => Pasja
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tinyurl.com/5rx5al

tez sie powinien otworzyc

262. Data: 2008-06-07 13:11:40

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a"
> Skoro nie widzisz, ze nie trzeba srodkow artystycznych
> do poglebienia wiary, czy w ogole w wierze, to pasjonuj sie Pasja. Ja
> sobie
> podaruje.

Nie zauważyłam nawet JEDNEJ wypowiedzi, która sugerowałaby, że Iwon(k)a ma
lecieć oglądać Pasję. Ależ daruj sobie oglądanie, nie jest sprawą niczyją
czy obejrzysz Pasję, czy nie.

Nie rozumiem tylko, co możesz mieć do powiedzenia na temat filmu, którego
nie widziałaś na oczy?
A może to nowa moda? Kutz tez recenzencko a krytycznie opluwał film (i
oglądaczy przy okazji), co do którego od razu zastrzegł, że takiego
badziewia to on nie ma zwyczaju oglądać, nie obejrzał i nie zamierza.

EwaSzy

263. Data: 2008-06-07 13:38:27

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid <a...@o...pl> napisał(a):

> Nie zauważyłam nawet JEDNEJ wypowiedzi, która sugerowałaby, że Iwon(k)a ma
> lecieć oglądać Pasję. Ależ daruj sobie oglądanie, nie jest sprawą niczyją
> czy obejrzysz Pasję, czy nie.

alez oczywiscie. Wielu tutaj deklarujacych nieogledniecie nie bylo do tego
naklanianych. Odstosunkuj sie ode mnei z laski swojej....

> Nie rozumiem tylko, co możesz mieć do powiedzenia na temat filmu, którego
> nie widziałaś na oczy?

trailer widzialam, drastyczny byl. Myslisz, ze wycieli te fragmenty a potem
to juz ptaszki spiewaly i melodyjka grala?...

> A może to nowa moda? Kutz tez recenzencko a krytycznie opluwał film (i
> oglądaczy przy okazji), co do którego od razu zastrzegł, że takiego
> badziewia to on nie ma zwyczaju oglądać, nie obejrzał i nie zamierza.

czy moda, nie wiem. Nie jestem recenzentem, czy Kutzem. Pare innych filmow
Gibosna widzialam, wiem do czego jest zdolny. To mi wystarcza.
i.

264. Data: 2008-06-07 14:26:35

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> pozwolę
>

> "blogoslawieni Ci co nie widzieli a uwierzyli"... naprawde nie trzeba
> patrzec na siekanie, zeby "widziec" to nieco wiecej. Twoj autorytet juz to
> nauczal...

A skoro nie jest to również twój autorytet to znaczy że jakoś nie
dostrzegłaś nic więcej. I to czyni dyskusję bezcelową.

Adam

265. Data: 2008-06-07 14:28:52

Temat: Re: Zastrzelić czy defenestrować?
Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Można prosić linka do tej wypowiedzi pani Środy?
> Chciałabym na własne oczy zobaczyć wypowiedź publiczną nawołująca do
> mordowania "księży, zakonników, popów, siostry zakonne i ludzi którzy
> nie chcieli wyrzec się wiary".

Dać linka do wypowiedzi synka Wandy Nowickiej ? Młody, to jeszcze nie
potrafi owijać w bawełnę.

Adam

266. Data: 2008-06-07 14:29:10

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a"

> alez oczywiscie. Wielu tutaj deklarujacych nieogledniecie nie bylo do tego
> naklanianych. Odstosunkuj sie ode mnei z laski swojej....

Ale Ty sie tak fajnie zapierasz zadnymi łapami, że na film nie pójdziesz, że
S,MSPANC. :D

> trailer widzialam, drastyczny byl. Myslisz, ze wycieli te fragmenty a
> potem
> to juz ptaszki spiewaly i melodyjka grala?...

Myślę, że na podstawie trailera możesz ocenić trailer, nie film.

> czy moda, nie wiem. Nie jestem recenzentem, czy Kutzem. Pare innych filmow
> Gibosna widzialam, wiem do czego jest zdolny. To mi wystarcza.

No, Kutzowi tez wystarczyło to, co o 300 słyszał. Ale i jego opinię o
trzysetce, i Twoją o Pasji traktuję z równą powagą. ;)

EwaSzy

267. Data: 2008-06-07 15:15:08

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale Ty sie tak fajnie zapierasz zadnymi łapami, że na film nie pójdziesz,
że
> S,MSPANC. :D

a moze to Ty tak fajnie sie mnie przyczepials....

> Myślę, że na podstawie trailera możesz ocenić trailer, nie film.

mysle, ze po to jest trailer zeby wylonic to co film ma przekazac, i czym
widza zainteresowac.. (glownie po to, zeby sie poszlo na film...)

> No, Kutzowi tez wystarczyło to, co o 300 słyszał. Ale i jego opinię o
> trzysetce, i Twoją o Pasji traktuję z równą powagą. ;)

to dokladnie tak ja ja traktuje Twoje uwagi.
i.

268. Data: 2008-06-07 15:16:48

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> A skoro nie jest to również twój autorytet to znaczy że jakoś nie
> dostrzegłaś nic więcej. I to czyni dyskusję bezcelową.

akurat o autorytetach tu nie duskutujemy....

i.

269. Data: 2008-06-07 16:55:04

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a"
> a moze to Ty tak fajnie sie mnie przyczepials....

Bez przesady, rozbawiłaś mnie.

> to dokladnie tak ja ja traktuje Twoje uwagi.

Wszystkie, czy tylko te dotyczące filmów?

EwaSzy, zaciekawione

270. Data: 2008-06-07 16:57:52

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski napisał(a):

> Dać linka do wypowiedzi synka Wandy Nowickiej ? Młody, to jeszcze nie
> potrafi owijać w bawełnę.

Jest pewna różnica między wypowiedzią dziecka a osoby dorosłej,
zwłaszcza ze świecznika.

Justyna
GG 6756000

do ciebie..
Naszym skarbem jest więc miłość.
ratujmaluchy.pl
Strój WILKA do przestawienia "Czerwony Kapturek"
prezent z okazji komunii