Zastrzyki przeciwko wsciekliznie - jak to wyglada?

1. Data: 2004-04-22 08:13:30

Temat: Zastrzyki przeciwko wsciekliznie - jak to wyglada?
Od: "Tangie" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Ugryzl mnie pies i czekam teraz na serie zastrzykow zapobiegajacych.
Jak w tej chwili wygladaja te zastrzyki? Czy sa bardzo bolesne, kiedys byly
robione w brzuch, a teraz?

pzdr,

2. Data: 2004-04-22 21:50:33

Od: "beata" <b...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ugryzl mnie pies i czekam teraz na serie zastrzykow zapobiegajacych.
> Jak w tej chwili wygladaja te zastrzyki? Czy sa bardzo bolesne, kiedys
byly
> robione w brzuch, a teraz?

Nie są bolesne i do tego robione są w rękę. Moje dziecię dostało sześć i nie
zrobiło to na nim żadnego wrażenia.

beata

--
"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę

3. Data: 2004-04-23 11:23:34

Od: "Tangie" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie są bolesne i do tego robione są w rękę. Moje dziecię dostało sześć i
nie
> zrobiło to na nim żadnego wrażenia.
>
> beata

Faktycznie, dzis dostalem 1'wszy zastrzyk i zostalo jeszcze 4, nic nie boli,
gytara gra :D

pzdr,
--
t...@W...pl (usun WYTNIJ-TO z adresu)

4. Data: 2004-04-24 08:33:02

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beata" <b...@s...poczta.onet.pl> napisał:

> Nie są bolesne i do tego robione są w rękę. Moje dziecię dostało
> sześć i nie zrobiło to na nim żadnego wrażenia.

a zawsze tak bylo? przeciez chyba kazdy slyszal/czytal ogloszenie w
radiu/tv/gazecie, ze "poszukiwany jest wlasciciel psa ....... ktory pogryzl
...... bo grozi serial bolesnych zastrzykow" (to tak w szybkim skrocie ;-)
to byl tylko straszak, czy rzeczywiscie kiedys byly bolesne te zastrzyki?

--
Psychik
howuser&userid=360448

5. Data: 2004-04-24 19:44:08

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 24 Apr 2004 10:33:02 +0200, na pl.sci.medycyna, Psychik napisał(a):

> to byl tylko straszak, czy rzeczywiscie kiedys byly bolesne te zastrzyki?

Byly bolesne i to bardzo, a w dodatku podawane w okolicach pepka.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

Biorezonans magnetyczny / alergia