Zatkane ucho

1. Data: 2003-06-25 06:33:56

Temat: Zatkane ucho
Od: "Andrzej_W" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nabrało mi się wody do ucha i w trakcie czyszczenia (paleczka kosmetyczną)
zatkałem sobie ucho do końca. Tzn. delikatnie operujac zatykałem i odtykałem
ze zmiennym szczęściem, ale w końcu się to zatkało. Czym można rozpuścic
woskowinę (jakie krople), żeby to potem np. woda ze strzykawki jakoś
wypłukać ?
Pozdrawiam,
A.

2. Data: 2003-06-25 07:43:21

Temat: Re: Zatkane ucho
Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej_W" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ze zmiennym szczęściem, ale w końcu się to zatkało. Czym można rozpuścic
> woskowinę (jakie krople), żeby to potem np. woda ze strzykawki jakoś

Proponuję:
1.kupić ciekłą parafinę w aptece- zakraplać co kilka godzin po 1-2 krople do
zatkanego ucha. Po zakropleniu poleżeć na boku, chorym uchem do góry, żeby
parafina miała czas zmiękczyć woszczek. Tak z 5-10 minut.
2. Powtórzyć 3-4 razy co 3 godzinki
3.Ciepłą wodą, strzykawką 20ml delikatnie płukać przewód słuchowy pociągając
małżowinę za płatek ucha ku tyłowi i dołowi. Bardzo ważne - w ten sposób
wyprostujesz przewód słuchowy. Płukać do skutku. Najlepiej to robić nad
wanną.
Ale bezpieczniej i bardziej fachowo wybrać się do laryngologa!
Pozdrawiam.
Jola

3. Data: 2003-06-25 08:17:12

Od: "Andrzej_W" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola"
> [...]
> małżowinę za płatek ucha ku tyłowi i dołowi. Bardzo ważne - w ten sposób
> wyprostujesz przewód słuchowy. Płukać do skutku. Najlepiej to robić nad

Dziękuję za radę.

> Ale bezpieczniej i bardziej fachowo wybrać się do laryngologa!
> Pozdrawiam.
> Jola
Zapisy do laryngologa sa na 'za dwa tygodnie' ... nie wiem czy dożyję, takie
ucho jest bardzo irytujące.
Pozdrawiam,
A.

4. Data: 2003-06-25 09:43:42

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bdbfq0$17s$...@n...news.tpi.pl,
Andrzej_W <a...@g...pl>:
> [...]
> zatykałem i odtykałem ze zmiennym szczęściem, ale w końcu się to
> zatkało. Czym można rozpuścic woskowinę (jakie krople), żeby to potem

OroClean, 10zl
Moze nie byc jeszcze w kazdej aptece, bo to na polskim rynku nowosc.
Postepuje wedlug instrukcji.

Co do techniki plukania, patrz post Joli.

--
Robert

5. Data: 2003-06-25 19:51:34

Od: "jas" <s...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

parfiną

6. Data: 2003-06-25 21:06:52

Od: "teodor" <teodor2k@poczta(AAA).onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapisy do laryngologa sa na 'za dwa tygodnie' ... nie wiem czy dożyję,
takie
> ucho jest bardzo irytujące.
> Pozdrawiam,
> A.

gabinecie zabiegowym u lekarza pierwszego kontaktu płukanie ucha robią od
ręki.
pzdr teodor

7. Data: 2003-06-26 09:16:29

Od: "Andrzej_W" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "teodor"
> gabinecie zabiegowym u lekarza pierwszego kontaktu płukanie ucha robią od
> ręki.
> pzdr teodor

Dziękuje za rady. Udalo się to zrobic samodzielnie. W zasadzie potrzebna
byla jedynie strzykawa i duzo cierpliwosci (20 plukan). Teraz ciekawi mnie,
czy mam tak samo w drugim, zdawaloby sie sprawnym uchu i po co jest ta cala
woskowina (moze jednak do czegos potrzebna )?
A.

Antybiotyk i co dalej?
"robaki" w stolcu - co zrobic?
pomocy-chrapanie