Zatkane ucho

1. Data: 2005-10-04 08:08:42

Temat: Zatkane ucho
Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Mialem niedawno zapalenie ucha zewnetrznego. Dostalem na to taka dosc plynna
masc. wkroplilem sobie to do ucha tak jak lekarz przykazal. Tyle ze musialem
chyba przedawkowac bo... zatkalo mi sie ucho. Ból juz dawno minal, zapalenie
pewnie tez a ja wciaz mam zatkane ucho. Tzn slysze przez nie ale nie tak
wyraznie (ostro) jak prze drugie ucho.

Kiedy wleje sie woda do ucha to mozna ja "wyskakac" i wylatuje. Gorzej z ta
mascia. Nie wiem jak sie jej pozbyc i odzyskac wyrazny sluch? Czekac? Czy sa
jakies metody czyszczenia? Sam nic nie robie bo lekarz zakazal "grzebania".
Mam tez nadzieje ze to nic powaznego.

Doradzcie cos :)

Pozdrawiam!
Vx

2. Data: 2005-10-04 08:36:47

Temat: Re: Zatkane ucho
Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wygląda na to, że masz zaczopowane ucho, pódź do lekarza, ona zrobi Ci z tym
porządek.
sam nie kombinuj, bo możesz sobie zrobić krzywdę, czopy zbierają się dosyć
głęboko.. żeby nie było potem ałaaaa ;)

3. Data: 2005-10-04 08:50:48

Od: "Gacek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakies metody czyszczenia? Sam nic nie robie bo lekarz zakazal "grzebania".

Spróbuj "Acerumen" - to taki łagodny środek do przetykania uszu dla małychc
dzieci - trudno sobie zrobic krzywde. A jak nie chcesz sam, to idź do
laryngologa, zeby Ci uszy przeczyścił. nic nei boli, a po wyczyszczeniu słuch
jest jak u nietoperza;)

4. Data: 2005-10-04 10:18:00

Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzieci - trudno sobie zrobic krzywde. A jak nie chcesz sam, to idź do
> laryngologa, zeby Ci uszy przeczyścił. nic nei boli, a po wyczyszczeniu

i tak zrobie ;))) Samo to raczej nie minie.
Dziekuje za pomoc.

Vx

wpływ jedzenia na wyniki krwi <do lekarzy>
jak mam pomoc ojcu (drogi oddechowe) ?
energizery
Astygmatyzm po przeszczepie rogógówki
Cital