Zatoki

1. Data: 2002-06-16 20:48:24

Temat: Zatoki
Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z zatokami, tzn. zapchany nos, czesto bolaca glowa, czy mozecie
polecic mi metody, ktore sa skuteczne w leczeniu zatok i czy macie jakies
doswiadczenie z endoskopowa operacja zatok. Dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam.
Lukasz

2. Data: 2002-06-20 09:54:00

Temat: Re: Zatoki
Od: "big mama" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> polecic mi metody, ktore sa skuteczne w leczeniu zatok i czy macie jakies
> doswiadczenie z endoskopowa operacja zatok. Dzieki za odpowiedz.

Witaj w klubie :( Z zatokami mam do czynienia od jakiś 3-4 lat. Objawy takie
same jak ty, tylko czasami się nasilają. Na początku stosowałam różnego
rodzaju parówki (tzn. łeb nad miskę z gorącą wodą i przykryć sie ręcznikiem)
ale nie długo mi to pomagało. Gdy w 2000 roku miałam już maksymalnie
zapchane zatoki zostałam skierowana przez znajomą lekarkę na płukanie zatok.
Była to seria 10 płukań po których miałam spokój przez prawie rok. I nawet
czułam wszystkie zapachy :) Po roku sielanka się skończyła i nos znowu
zaczął mi dokuczać ale już nie tak jak kiedyś. I do dnia dzisiejszego tak
sobie żyję (można się przyzwyczaić :)) Na operację się nie wybieram bo jak
usłyszałam przez co przechodziła właśnie ta lekarka to ja wolę się pomęczyć
:))

naiwne pytanie?
wrzody - na skórze
(OT) gdzie leczą zęby laserem w 3mieście?
zapalenie zatok-help
środki uspokajające/nasenne (może ciut za długie ;)