Zatrucie zeba

1. Data: 2003-10-23 20:26:57

Temat: Zatrucie zeba
Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile czasu moze bolec zab po truciu?
I jeszcze jedno pytanko:czy czterolatkowi mozna zrobic znieczulenie do
plombowania?Jezeli tak to jakie i dlaczego panstwowo nie chca zrobic.

Magda

2. Data: 2003-10-24 06:02:44

Temat: Re: Zatrucie zeba
Od: "maciek_waw" <m...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ząb po truciu chyba w ogóle nie powinien boleć, chyba, że jest zapalenie,
ale wtedy dentyści najpierw leczą a później cokolwiek robią.

Pozdrawiam
Maciek
http://republika.pl/bukmacherzy_hazard/

3. Data: 2003-10-24 07:41:35

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciek_waw" <m...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Ząb po truciu chyba w ogóle nie powinien boleć, chyba, że jest zapalenie,
> ale wtedy dentyści najpierw leczą a później cokolwiek robią.

No to ja nic nie rozumiem :(
Lekarka powiedziala ze do trzech godzin po zatruciu zab pewnie bedzie
bolal.Bylam w stanie to zrozumiec,no bo w koncu truje sie nerwy prawda?No
ale drugiego dnia?

magda

4. Data: 2003-10-24 07:59:50

Od: digitariusz <d...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

maciek_waw naskrobał(a) coś takiego:

> Ząb po truciu chyba w ogóle nie powinien boleć, chyba, że jest zapalenie,
> ale wtedy dentyści najpierw leczą a później cokolwiek robią.

mylisz się. nie jestem lekarzem, ale ząb po truciu boli jak cholera
(mnie bolał około 5-6 godzin, niestety). z tego co wiem, to on się
właśnie wtedy zatruwa, czy jakoś tak. i dopiero po tym procesie ząb jest
martwy.

digitariusz
[digitariusz/malpa/op.pl][gg:1754216]

5. Data: 2003-10-24 15:54:57

Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ile czasu moze bolec zab po truciu?

Mnie powiedziano, że może boleć przez około dwa dni, po czym po dwóch
tygodniach miałam znów przyjść. Nie przestało boleć przez cały ten czas (a
bolało kurewsko za przeproszeniem) i okazało się, że leciała krew, ropa i
inne świństwa. Ząb został zatruty raz jeszcze i nadal boli a minął właśnie
drugi tydzień. Więc... niektóre są po prostu dość odporne na trucie i mogą
poboleć nieco dłużej, niż stomatolog przewiduje.

D.

6. Data: 2003-10-24 16:10:06

Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z autopsji: Po zatruciu zęba spędziłem noc na łykaniu wszystkich
dostępnych środków przeciwbólowych, a gdy następnego dnia poszedłem do
dentysty okazało się, że było jakieś zakażenie i dla tego nie należało
zatykać tej dziurki, a dentystka do zatkała. Odetkał, coś poprawił i
przestało boleć po 3-4 godzinach. Tak więc zamiast pisać posty biegusiem
do dentysty, bo po to jest, by pomagał. ;-))

7. Data: 2003-10-24 17:08:06

Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmień stomatologa.

8. Data: 2003-10-24 17:43:28

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> drugi tydzień. Więc... niektóre są po prostu dość odporne na trucie i mogą
> poboleć nieco dłużej, niż stomatolog przewiduje.

Oj,wspolczuje :(
Nie pocieszylas mnie za bardzo.....

Magda

9. Data: 2003-10-24 17:44:16

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak więc zamiast pisać posty biegusiem
> do dentysty, bo po to jest, by pomagał. ;-))

Na razie -odpukac,przestal go bolec.

Magda

Rhinocort
Suplementy
Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...
Re: Re[2]: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...
Nieudana operacja plastyczna