Zatrudnię handlowca Trójmiasto, Warszawa, Łódź

1. Data: 2005-02-22 19:54:07

Temat: Zatrudnię handlowca Trójmiasto, Warszawa, Łódź
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogólnopolska firma działająca w branży gastronomicznej poszukuje handlowca.

Wymagane:
- doświadczenie min. 5 lat na podobnym stanowisku
- komunikatywność
- umiejętność rozwiązywania problemow
- samodzielność
- doskonała organizacja czasu pracy
- podstawowa znajomość komputera
- prawo jazdy kat. B

Oferujemy:
- zatrudnienie na etat
- stałe zarobki plus prowizja od obrotu
- służbowe auto
- palmtelefon

Poszukujemy osób ambitnych, zorientowanych na ciężką prace i wysokie
zarobki.

Oferty kierować na:

b...@k...pl
e...@k...pl

Eulalka

2. Data: 2005-02-22 20:23:28

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka pisze:
> Ogólnopolska firma działająca w branży gastronomicznej poszukuje
> handlowca.

[ciach]

Napisz jeszcze co należałoby do obowiązków takiej osoby.

--
PozdrawiaM

3. Data: 2005-02-22 21:02:49

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nixe napisał:

> [ciach]
>
> Napisz jeszcze co należałoby do obowiązków takiej osoby.

Cóż.....
W Trójmiescie nie ma kłopotu, bo magazyn jest na miejscu. W innych miastach:
- prowadzenie magazynu
- utrzymywanie kontaktów z klientami
- pozyskiwanie nowych
- sprzedaż towarów
- obsługa imprez (jeśli takowe na terenie się odbywają - Konkursy
barmańskie itp.)
- obsługa dzierżaw urządzeń
- fakturowanie (palmtelefon + drukarka przenośna na podczerwień)
- prowadzenie kasy (przyjmowanie wpłat od kienta i rozliczanie się z
centralą)
- dbanie o powierzony majatek (samochód, telefon itp.)
- odporność na stres (ja się wnerwię, bywam nieprzyjemna, ale szybko mi
przechodzi) ;)

Generalnie potrzebuję (nie oszukujmy się) tytana pracy. kogos kto bedzie
zasuwał 10-15 godzin na dobę. Płacimy pensję podstawową (ok 800) zł i
prowizję 10% po przekroczeniu 10 tys. obrotu.
W Poznaniu handlowiec wyciąga 5-7 tys. miesięcznie, ale rezeczywiście
chłopak jest pracowity i zmotywowany (dom kupił i spłaca, chce się
najpierw z żona urządzić a potem mieć dzieci).
Nie będę czarować - o kogos takiego właśnie mi chodzi.

Wszystkie produkty są na:
www.kuger.pl
www.bartender.pl
Ponad 2000 pozycji i co chwile wprowadzamy nowe. Interes się kręci od 8
lat i rozwija sie dość dynamicznie, stąd takie a nie inne potrzeby kadrowe.

Eulalka

4. Data: 2005-02-23 06:51:26

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> najpierw z żona urządzić a potem mieć dzieci).
> Nie będę czarować - o kogos takiego właśnie mi chodzi.

No faktycznie może się nieźle "urządzić" jak po 15 godzin będzie pracował ;)
, a dziecko lepiej sobie z góry darować...

Niemniej dla Ciebie plus za brak skrupulatnego owinięcia brutalnych faktów w
przewiewną i doskonale wchłaniającą pot bawełnę ;).

brow(J)arek pozdrawia (co na pracę i dojazdy do niej przeznacza po 10-11
godzin i to już wystarczy by żonę i dziecko widzieć zdecydowanie zbyt
krótko)

5. Data: 2005-02-23 17:28:34

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" <e...@w...pl> wrote in message
> Ogólnopolska firma działająca w branży gastronomicznej poszukuje handlowca.

a od kiedy mozna takie ogloszenia pisac na grupe ???

iwon(k)a

6. Data: 2005-02-23 18:52:14

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwon(k)a napisał:

> "Eulalka" <e...@w...pl> wrote in message

> a od kiedy mozna takie ogloszenia pisac na grupe ???

Nie mozna.
Uznałam, że jest bezrobocie, dużo osób szuka pracy i że komus może pomóc.
Sama szukałam pracy w Polsce i wiem czym to pachnie. Dużo bym wtedy dała
za to, żeby mi ktoś powiedział: "Jest miejsce tam i tam, wyslij
aplikację a ja postaram się, by ją dokładnie przeczytano i byś miała
szansę na rozmowę".

Juz mi się znudziło tłumaczenie intencji.
Sorki za spam - juz mi się odechciało wśród "znajomych" na newsach
szukac współpracowników.
I gwoli jasności - to nie moja firma - tez tam tylko pracuje na etacie.

Eulalka

7. Data: 2005-02-23 19:09:34

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> współpracowników.
> I gwoli jasności - to nie moja firma - tez tam tylko pracuje na etacie.

Bo spam się puszcza jak bąka w towarzystwie - trzeba szybko odejść w drugi
koniec i nie słyszeć komentarzy ;)

Margola Co Czasem Też Spamuje

8. Data: 2005-02-23 19:12:42

Od: "agi-(-fghfgh-)" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

> Juz mi się znudziło tłumaczenie intencji.

Intencje intencjami, ciezkie czasy i bezrobocie swoja droga - jednak
wystarczylo napisac tutaj, ze puscilas ogloszenie na odpowiednia grupe i
po sprawie.

> Sorki za spam - juz mi się odechciało wśród "znajomych" na newsach
> szukac współpracowników.

Czemu? Duzo ludzi czyta newsy, szanse na znalezienie kogos sensownego sa
calkiem spore.

pzdr
agi

9. Data: 2005-02-23 19:22:40

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agi-(-fghfgh-) napisał:

> Czemu? Duzo ludzi czyta newsy, szanse na znalezienie kogos sensownego sa
> calkiem spore.

Chcesz poczytać komentarze na psd?
Wciąz jeszcze jestem w szoku.
Bo co jak co, ale akurat TAM to się tego nie spodziewałam.

Eulalka

10. Data: 2005-02-23 19:48:39

Od: "agi-(-fghfgh-)" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

> Chcesz poczytać komentarze na psd?
> Wciąz jeszcze jestem w szoku.
> Bo co jak co, ale akurat TAM to się tego nie spodziewałam.

Akurat nie czytalam ale znam tamte klimaty. Pewnie sie komus mocno
naraze, ale akurat tam mocne reakcje, burze w szklance wody i ataki
personalne mnie nie dziwia. Inna sprawa, ze jesli wyslalas podobnego
maila jak tu, to sie po trosze zlamaniem netykiety sama podlozylas.
pzdr
agi

[spam] Zapraszamy na forum erodzina.aplus.pl
Creditwrench
Nie karmić trolla- upsss... kota
Do idealnych rodziców!
Do rodzin Żołnierzy będących teraz w Iraku!