Nie karmić trolla- upsss... kota

1. Data: 2005-02-19 22:37:56

Temat: Nie karmić trolla- upsss... kota
Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę, wyplonkowałem durnego kociaka a teraz dostaję odpryski jego
"mądrości" w Waszych postach. Brak w tym czegokolwiek konstruktywnego. Ani
on nie oczekuje sensownej odpowiedzi a jedynie prowokuje do dalszych
wulgaryzmów, ani Wy nie macie nadziei na zmianę jego postawy. Po co to
ciągnąć ?? Prowadzenie dyskusji na TYM poziomie naprawdę do niczego nie
prowadzi!! Nie karmic trolla !! Uśpić humanitarnie kociaka nie pozwalając
rozplenić się chamstwu. Jak to było?? Koty miauczą ... a karawana idzie
dalej.

Sławek

2. Data: 2005-02-19 22:44:07

Temat: Re: Nie karmić trolla- upsss... kota
Od: Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> szukaj wiadomości tego autora

Slav napisał:
> Bardzo proszę, wyplonkowałem durnego kociaka a teraz dostaję odpryski jego
> "mądrości" w Waszych postach.

Nie chciałem, żeby cię to aż tak zabolało. Przepraszam, pedale.

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcia nasra ci na płot.

GG#7526231 www.fioletowykot.republika.pl

3. Data: 2005-02-19 22:54:10

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

Slav pisze:
> [...]
> Uśpić humanitarnie kociaka nie pozwalając rozplenić się chamstwu. Jak
> to było?? Koty miauczą ... a karawana idzie dalej.

Przyłączam się do prośby.
Jeszcze chwila, a zrobi się tu wyjątkowe bagno.

--
PozdrawiaM

4. Data: 2005-02-19 22:56:19

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fioletowy Kot" <m...@...swoim.poscie> napisał w

> Nie chciałem, żeby cię to aż tak zabolało. Przepraszam, pedale.

Kiedys chcialam Cie zrozumiec,ale teraz to niestety plonk....

Magda

5. Data: 2005-02-20 01:30:29

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> napisał(a):

> Nie chciałem, żeby cię to aż tak zabolało. Przepraszam, pedale.

Wszedzie cie szukalam kocie niedobry, marsz na psychologie, albo bedzie
lanie :) miau.

6. Data: 2005-02-20 01:33:03

Od: Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał:

> Wszedzie cie szukalam kocie niedobry, marsz na psychologie, albo bedzie
> lanie :) miau.

Na psychologi mnie wkurwiają z tą całą aferą o zjazd. Pierdoli mnie to.
Chodź na GG bo nudy.

7. Data: 2005-02-20 01:45:15

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Slav"
<s...@p...onet.pl> mówiąc:

> [...]
>prowadzi!! Nie karmic trolla !! Uśpić humanitarnie kociaka nie pozwalając
>rozplenić się chamstwu. Jak to było?? Koty miauczą ... a karawana idzie

No ja z góry przepraszam, ale on mnie naprawdę bawi. Dopóki się nie
zasucharzy, znaczy się, nie zapętli, to ja poproszę o rozgrzeszenie.

Agnieszka (co, niestety, obawia się, że zabawa bedzie krótka, bo
repertuar już zaczyna się powtarzać)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

8. Data: 2005-02-20 02:07:47

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Nie chciałem, żeby cię to aż tak zabolało. Przepraszam, pedale.

Nie przepraszaj, zjebie.

--
W niektórych kulturach splunięcie to oznaka szacunku :)

9. Data: 2005-02-20 03:51:20

Od: Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> szukaj wiadomości tego autora

Z. Boczek napisał:

> Nie przepraszaj, zjebie.

Nie do ciebie, możesz dostać cmoka w kroka jak chcesz. Nie ode mnie, ale da
sie to załatwić.

--
Wale godzinami, ale to tak między nami.

GG#7526231 www.fioletowykot.republika.pl

10. Data: 2005-02-20 10:52:01

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Nie do ciebie, możesz dostać cmoka w kroka jak chcesz. Nie ode mnie, ale da
> sie to załatwić.

Dostaję regularnie - jesteś w stanie sobie wyobrazić, że bez
Twojego załatwiania? :)

> Wale godzinami, ale to tak między nami.

Tynki? Nie chciało się nosić teczki... :>

--
A walenie walenie mają wpisane w istotę swojego jestestwa.

Do idealnych rodziców!
Do rodzin Żołnierzy będących teraz w Iraku!
napiszcie coś :(
Twój głos w sprawie patentów na oprogramowanie
Brak TV