Re: Zatrzymać zło.

Data: 2015-02-18 17:38:57
Temat: Re: Zatrzymać zło.
Od: XL <i...@g...pl>

Dnia Wed, 18 Feb 2015 16:27:08 +0100, zażółcony napisał(a):

> A co byś powiedziała w imieniu człowieka z chromosomami XXY ?
> Jak byś siebie zidentyfikowała płciowo, gdyby Bóg Ci dał takie chromosomy ?

JA??? - głuptasku, jest to z gruntu NIEMOŻLIWE:

http://wspolnie.org/zespol-klinefeltera/
"Zespół Klinefeltera
Nazwy alternatywne: Zespół XXY
Częstość występowania: Zespół Klinefeltera występuje jedynie u
mężczyzn.(...)"

U MĘŻCZYZN. Rozumiesz? - to są nadal zdecydowanie i na pewno MĘŻCZYŹNI,
mężczyźni z zespołem K.
Ich płeć jest dla biologii jednoznaczna, NIE MAJĄ także kłopotu z
wewnętrznym, psychologicznym, osobistym samookreśleniem płciowym.
Mają kłopoty zupełnie innej natury, ale na to są sposoby medyczne, jesli
nie w całości, to w dużej części je niwelujące, o czym mozesz doczytać w
artykule.

Sam widzisz, że nie masz podstaw merytorycznych do tego, aby w ogóle mieć
jakikolwiek pogląd na ustawę - nie chcesz jej nawet przeczytać, a swoje z
kija wzięte poglądy opierasz na takich oto "argumentach", jak tu wyżej
zasunąłeś... Na przyszłość przynajmniej najpierw przeczytaj cokolwiek o
tym, co chcesz komuś imputować, jak jakiemu głupiemu.