Zatrzymać zło.

1. Data: 2015-02-17 22:15:51

Temat: Zatrzymać zło.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dołącz do akcji,podpisz!
Senatorowie, ZATRZYMAJCIE GENDEROWĄ KONWENCJĘ!:
http://citizengo.org/pl/do-senatorow-o-zatrzymanie-g
enderowej-konwencji?tc=gm

2. Data: 2015-02-17 22:20:15

Temat: Re: Zatrzymać zło.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Feb 2015 22:15:51 +0100, XL napisał(a):

> Dołącz do akcji,podpisz!
> Senatorowie, ZATRZYMAJCIE GENDEROWĄ KONWENCJĘ!:
> http://citizengo.org/pl/do-senatorow-o-zatrzymanie-g
enderowej-konwencji?tc=gm

"Prośba do Senatorów o zatrzymanie przemocowej (genderowej) Konwencji
CAHVIO

Szanowni Państwo Senatorowie!

6 lutego br. Sejm RP przegłosował ustawę o ratyfikacji Konwencji o
zapobieganiu i zwalczaniu przemocy wobec kobiet i przemocy domowej
(Konwencja CAHVIO). Stało się to w atmosferze szantażu politycznego oraz
zagłuszania głosów sprzeciwu wobec dokumentu Rady Europy. W trakcie prac w
komisjach sejmowych praktycznie zablokowano możliwość wypowiedzenia się na
temat konwencji stronie społecznej. Konsultacje przeprowadzono z
organizacjami feministycznymi, mimo próśb zignorowano chęć wypowiedzenia
się przez organizacje broniące praw człowieka i rodziny.

Konwencja CAHVIO źródeł przemocy upatruje w zróżnicowaniu między płciami,
pomija zaś zupełnie realne przyczyny tego zjawiska potwierdzone badaniami
empirycznymi, tj. uzależnienia (alkoholizm, pracoholizm, uzależnienie od
pornografii), osłabienie więzi rodzinnych, odwrót od tradycyjnych wartości.
Co więcej jako remedium na przemoc proponuje się w niej zwalczanie
tradycji, religii i kultury. W krajach, gdzie przyjęto rozwiązania oparte o
paradygmat ideologiczny obecny w konwencji CAHVIO, odsetek przemocy wobec
kobiet jest 2 ? 3 razy wyższy niż w Polsce (Polska 19%, Dania 52%, Szwecja
46%, Francja 44%). Natomiast raportowalność przypadków przemocy do organów
ścigania jest w tych krajach niższa niż w naszym kraju (Polska 28%, Dania
10%, Szwecja 17%, Francja 18%). Wyniki te pokazują, że filozofia
przeciwdziałania i walki z przemocą zawarta w konwencji nie jest skuteczna.

Specjaliści wskazują, że wszelkie konkretne zalecenia zawarte w konwencji
(konieczność stworzenia sieci schronisk, linii telefonicznych i punktów
konsultacyjnych dla ofiar) są już w Polsce obecne lub są na etapie
wdrażania. Jedyna nowość, jaką niesie z sobą dokument RE to
neomarksistowska ideologia walki płci. Niszczy ona więzy międzyludzkie i
pomaga rozmontowywać naturalne struktury społeczne, jakimi są rodziny.
Prowadzi do legalizacji patologii takich jak powszechny dostęp do aborcji
(która ?wyzwala? kobietę z jej biologii) czy związki homoseksualne z prawem
do adopcji dzieci włącznie.

Apeluję do Państwa, aby Senat RP zahamował ratyfikację Konwencji CAHVIO
jako dokumentu szkodliwego dla kobiet, rodzin i całego narodu. Państwa
działania w tej sprawie będą dla mnie ważną przesłanką w podjęciu decyzji o
tym, na kogo głosować w tegorocznych wyborach parlamentarnych.
Z poważaniem,
[Imię i nazwisko]"

Klikamy na stronie!

3. Data: 2015-02-17 22:34:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Baba domaga się bicia, jesteś jeszcze zażółcony, mówiłem zwariowała, chce aby ją lać
w pyska. Toż to już biczownictwo, myślałem że Chirek zacznie wyskakiwać z takimi
tekstami, a tu Ikselka go z biczownictwem wyprzedziła. Może teraz trzeba jej kupić
jakiś porządny pas, aby pręgi sine zostawiał, no jak widać Ikselka lubi być prana,
tym samym podświadomie prowokuje by ją lać.

4. Data: 2015-02-17 22:45:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście co do tych bredni nienawistników do kobiet, 89 % społeczeństwa popiera
konwencje antyprzemocową, list powyżej jest sfałszowany od a do z....skończył się
pzpr gdzie mniejszość terroryzowała większość. Nikt nie popiera kleru i jego
parskatej i pyskatej nienawiści tylko jacyś degeneracji.

http://2.bp.blogspot.com/-U6Ls2DmO6VE/VNYzCyYFqgI/AA
AAAAAAAVI/GnqM020KtGA/s1600/konwencja-%2Bfakty%2Bi%2
Bliczby.jpg

5. Data: 2015-02-17 22:57:10

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-17 o 22:20, XL pisze:

enderowej-konwencji?tc=gm

> [ciach głupoty]
> Klikamy na stronie!

czyżbyś tym razem przeczytała pod czym się podpisujesz? a może znowu
twoje autorytety ci nakazały? :)

--
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

6. Data: 2015-02-17 23:02:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ikka

> [...]

twoje autorytety ci nakazały? :)

--
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

Mąż z sąsiadem nie może jej lać bo go zamkną, a ikselcia tak lubiła lanie. Wiesz
wchodzi do pokoju a tu niespodzianka, maż walnął znienacka w szczekę, a ilselcia
zachwycona, no no jeszcze potrafisz prać dobrze w gębę, a tu dupa, przyjdzie urzędnik
i ukruci im swawolenie. ;-)

7. Data: 2015-02-17 23:25:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kto jest najbardziej zadowolony z przyjęcia Konwencji? Ci, którzy z przemocą nie mają
problemu, nie stosują jej wobec kobiet i dzieci. To najbardziej gardłuje, że dokonuje
się "mordowanie" cywilizacji? Ano ci, którzy przemoc stosują lub cieszą się, że ktoś
jej doświadcza. Kler katolicki załamuje ręce najbardziej, ale to nie dziwi: miało być
zero tolerancji dla pedofilów, a tam bez przemocy chyba się nie da.

8. Data: 2015-02-18 07:57:59

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 lutego 2015 22:15:51 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> Dołącz do akcji,podpisz!
> Senatorowie, ZATRZYMAJCIE GENDEROWĄ KONWENCJĘ!:
> http://citizengo.org/pl/do-senatorow-o-zatrzymanie-g
enderowej-konwencji?tc=gm

w rzadnym wypadku nie podpisze. moge zapfrosic rzeczonych senatorow na oddzial
patologii noworodka, gdzie zdarzaja sie przypadki nowonarodzonych osobnikow, ktore
nie maja jednoznacznie zdefiniwanych narzadow plciowych. czasem, poprawia sie tzw.
nature chrurgicznie, a czasem nie ma na to sposobu. jaka plec sobie pozniej wybierze
ktos taki?

wiadomo ze lepiej nie wiedziec czegos co nie miesci sie w ciasnocie pojeciowej
konserwatywnych wartosci

9. Data: 2015-02-18 12:37:59

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 lutego 2015 07:58:00 UTC+1 użytkownik k...@g...pl napisał:
> [...]
ktos taki?

> wiadomo ze lepiej nie wiedziec czegos co nie miesci sie w ciasnocie pojeciowej

ŻADNYM łomatko

10. Data: 2015-02-18 12:51:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Feb 2015 22:57:59 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
ktos taki?

> wiadomo ze lepiej nie wiedziec czegos co nie miesci sie w ciasnocie pojeciowej

To dopiero zaprezentowałeś ciasnotę, odwołując się w "argumentacji" przeciw
płci do wybryków natury - wolno wiedzieć, z jaką płcią TY się
identyfikujesz? czy już raczej ci wszystko jedno?

Konserwatyzm a zanik mózgu
Ciekawe
Sprawiedliwi wśród narodu W Polsce żyje 501 Sprawiedliwych, którzy w czasie wojny ratowali Żydów. Wielu z nich ukrywa się do dziś we własnych domach przed sąsiadami.
Ballada o ...
Hejka ...