Hejka ...

1. Data: 2015-02-16 17:36:09

Temat: Hejka ...
Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Glob, XL, zdumiony - Wy ciągle tu naparzacie ?

Macie zdrowie ... Tyle lat ...

2. Data: 2015-02-16 18:08:45

Temat: Re: Hejka ...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2015 17:36:09 +0100, zażółcony napisał(a):

> Glob, XL, zdumiony - Wy ciągle tu naparzacie ?
>
> Macie zdrowie ... Tyle lat ...

Dzięki, na razie (dzięki Bogu) nie szwankuje. Gdzies był? Chonotu :-)

3. Data: 2015-02-16 23:52:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony
Glob, XL, zdumiony - Wy ciągle tu naparzacie ?

Macie zdrowie ... Tyle lat ...

Ja już mało co, bo prawie sami barbituranowcy, a XL jak sam zobaczysz zwariowała,
chyba że wcześniej wiedziałeś a ja nie zauważyłem, ale przecież ostrzegałem ją jak
działa kościółego i jego utopie.

4. Data: 2015-02-17 09:22:54

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-16 18:08, XL pisze:

> Dzięki, na razie (dzięki Bogu) nie szwankuje. Gdzies był? Chonotu :-)

Jakoś tak czasu brak. Praca, dzieci ...
I motywacji też trochę jakby brak ...
Zaglądam, bo otworzyłem starego klienta pocztowego a w nim, o masz,
ciągle działający serwer newsów z zapiętą psp !

Ale cosik słaby - Dębska nie widzi ...
Leczyć Ciebie, globa, Chirona ... nie potrafię. Za szybko się rozwijacie
a ja za wolno młodnieję ;)

Nic tu po mnie więc ...

5. Data: 2015-02-17 18:08:38

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-17 09:22, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

https://www.youtube.com/watch?v=yUwW108ITzw

6. Data: 2015-02-17 21:42:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Feb 2015 09:22:54 +0100, zażółcony napisał(a):

> [...]
>
> Ale cosik słaby - Dębska nie widzi ...
> Leczyć Ciebie, globa, Chirona ... nie potrafię. Za szybko się rozwijacie

Ano cóż, to zwiewaj, pókiś cały :-)))

7. Data: 2015-02-18 16:37:44

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-17 o 18:08, Qrczak pisze:

> https://www.youtube.com/watch?v=yUwW108ITzw

Hejka Qra, jaki serial byś poleciła do ... zdobycia ?

Mi siew sumie "Interstellar" w kinie obejrzało i pomijając
sporą dawkę naukowych niemożliwości itp. trzeba przyznać
że się starali. W sumie w tle też fajne studium
'po co jest miłość' w tle, co w SF zazwyczaj rzadko
się zdarza w jakiejś pogłębionej postaci - prawdopodobnie
zbyt wąski zbiór wspólny targetów SF i romansolubnych.

8. Data: 2015-02-18 16:44:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony
> [...]

się zdarza w jakiejś pogłębionej postaci - prawdopodobnie
zbyt wąski zbiór wspólny targetów SF i romansolubnych.

Oglądałem, moim zdaniem wyśmienity, jest już na seansik.pl

9. Data: 2015-02-18 16:54:06

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-18 16:37, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

> Hejka Qra, jaki serial byś poleciła do ... zdobycia ?

True Detective (bo HBO)...
Fargo (bo Freeman i Thornton)...
Modern Family (bo stary 'Al Bundy')...
Silicon Valley (dla tych co lubili IT Crowd)...
Za chwilę idzie nowy GoT i Vikingi.
Zakolejkowanych mam Mad Menów (w tym roku ostatni sezon, więc już można
kompleksowo pyknąć).
A generalnie teraz odświeżam sobie staruchów: X-files, McBeal.

> [...]
> się zdarza w jakiejś pogłębionej postaci - prawdopodobnie
> zbyt wąski zbiór wspólny targetów SF i romansolubnych.

Interstellar jeszcze przede mną. Big Eyes mi się za to np. podobało,
niby Burton a jednak taki trochę nie on.

10. Data: 2015-02-18 17:05:47

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-18 o 16:54, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-02-18 16:37, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

> True Detective (bo HBO)...
O, może temu się przyjrzę.
> Fargo (bo Freeman i Thornton)...

Fargo ... Jestem w trakcie, ale kuźwa w środku mi z chomika uciekły.
I mam teraz sieczkę w łbie - obejrzałem ze 4 i chyba ostatni (na Ale
Kino było).

> [...]
> Za chwilę idzie nowy GoT i Vikingi.
> Zakolejkowanych mam Mad Menów (w tym roku ostatni sezon, więc już można

Hmmm ...
Ja utknąłem w "Gotham" - w sam raz dla staruchów z dziecięcymi
sentymentami do komiksów. Mało przemocy i seksu a daje radę.

> A generalnie teraz odświeżam sobie staruchów: X-files, McBeal.

He, a do Working Dziadów się nie przyznajesz, rozumiem...
Ja też nie ;) Ale już dostałem cynka od kompla, że się coś
zaczęło dziać. Strasznie zwooolniło, ale obowiązek jest ...

> Interstellar jeszcze przede mną. Big Eyes mi się za to np. podobało,
> niby Burton a jednak taki trochę nie on.

Sobie zakolejkuję.

A Interstellar polecam, bo jest szansa, że fan SF uzna za najlepszy
film w gatunku w ogóle. Ale nie gwarantuję - tak już mają te
najlepsze :) Ja bym ze względu na samą tę szansę zmienił priorytety :)
Nie wiem tylko, czy mały ekran nie jest istotną przeszkodą.
Sceny są ... kosmiczne.

Szanowny panie gistapo
Żydek z pejsami
Można? Można!
Kto to powiedział?
Zamiast stosować protezy odszukać przyczynę patologii