Hejka ...

11. Data: 2015-02-18 17:47:08

Temat: Re: Hejka ...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2015 16:54:06 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-02-18 16:37, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

> True Detective (bo HBO)...
> Fargo (bo Freeman i Thornton)...
> Modern Family (bo stary 'Al Bundy')...
> Silicon Valley (dla tych co lubili IT Crowd)...
> Za chwilę idzie nowy GoT i Vikingi.
> Zakolejkowanych mam Mad Menów (w tym roku ostatni sezon, więc już można
> kompleksowo pyknąć).
> A generalnie teraz odświeżam sobie staruchów: X-files, McBeal.

> Interstellar jeszcze przede mną. Big Eyes mi się za to np. podobało,
> niby Burton a jednak taki trochę nie on.

He he, Wy to macie kupę wolnego czasu jak widzę...

12. Data: 2015-02-18 18:03:54

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-18 17:05, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

> O, może temu się przyjrzę.

Już realizują drugi sezon.

> Fargo ... Jestem w trakcie, ale kuźwa w środku mi z chomika uciekły.
> I mam teraz sieczkę w łbie - obejrzałem ze 4 i chyba ostatni (na Ale
> Kino było).

Tego też będzie drugi sezon. Na szczęście (dla Cię) sezony nie są ze
sobą powiązane (tak czytałam gdziesik).
Ale i pierwszy warto do końca, bo pod koniec jest niezłe namieszanie
absurdalnych scen. No jak to u Coenów było.

> Hmmm ...
> Ja utknąłem w "Gotham" - w sam raz dla staruchów z dziecięcymi
> sentymentami do komiksów. Mało przemocy i seksu a daje radę.

Przez takie sentymenty wtopiłam przy Arrow. Drugi sezon był tak płytki,
aż miałki, że zniechęcił. Wolałam się już przy Boardwalk Empire pomęczyć
w tym czasie.

> He, a do Working Dziadów się nie przyznajesz, rozumiem...
> Ja też nie ;) Ale już dostałem cynka od kompla, że się coś
> zaczęło dziać. Strasznie zwooolniło, ale obowiązek jest ...

Hm... te Working Dziady to:
a/ Breaking Bad
b/ Suits
c/ House of Cards
d/ Walking Dead
e/ inne cuś?

Z "D" - od razu uprzedzam - nie miałam do czynienia. Cholercia, czasu
mało, doba taka krótka...

Tak se jeszcze przypomniałam, że z polskich mogę polecić Krew z krwi (na
TVP2 niedługo ma być tego drugi sezon, pierwszy był opłacony przez
Canal+, więc szukaj, bo oni lubią rzucać i na płyty)

13. Data: 2015-02-18 19:39:45

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2015 17:36:09 +0100, zażółcony napisał(a):

> Glob, XL, zdumiony - Wy ciągle tu naparzacie ?
>
> Macie zdrowie ... Tyle lat ...

O, zażółcony.
Tyle lat... A Ty jeszcze koloru nie zmieniłeś...

M.

14. Data: 2015-02-18 20:30:42

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-18 17:47, obywatel XL uprzejmie donosi:

> He he, Wy to macie kupę wolnego czasu jak widzę...

Jakbym miała, to bym obejrzała wszystko, co bym chciała. A tak - muszę
selekcjonować.

15. Data: 2015-02-18 20:48:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2015 20:30:42 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-02-18 17:47, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Jakbym miała, to bym obejrzała wszystko, co bym chciała. A tak - muszę
> selekcjonować.

Biedna zapracowana Qrka 333333333-)

16. Data: 2015-02-18 21:13:04

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-18 o 17:47, XL pisze:

> He he, Wy to macie kupę wolnego czasu jak widzę...

brak czasu to tylko brak priorytetów :)

--
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

17. Data: 2015-02-19 18:01:29

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-18 o 18:03, Qrczak pisze:

> Hm... te Working Dziady to:
> a/ Breaking Bad
> b/ Suits
> c/ House of Cards
> d/ Walking Dead
> e/ inne cuś?
>
> Z "D" - od razu uprzedzam - nie miałam do czynienia. Cholercia, czasu
> mało, doba taka krótka...

Ano.
Ja też kiedyś nie miałem do czynienia i nie chciałem mieć.
Ale zacząłem kiedyś w nocy (chyba jakieś święta były, więc doba
wydłużona) i pierwszy sezon mnie wgniótł. Chyba ze względu na ...
nie nie wiem. Jak nie horror, to jest to też kawał dobrej,
futurystycznej wizji i obserwacja społeczności ludzkiej
w obliczu katastrofy. Dobrze dopracowany świat, w którym
ludzie mieszkają w porzuconych przyczepach kempingowych
i żerują na zamarłych w gigantycznych korkach samochodach,
opuszczonych sklepach itp. i jest sporo zbliżenia na ich
intymne rozterki.

Późniejsze sezony to już zwalniają. Z ciekawości
ściągnąłem komiks, poczytałem i przynajmniej pierwszy
sezon to idzie niemal scena w scenę z komiksem -
co mnie zdziwiło, ale też właśnie zapewne jest przyczyną,
dla której te pierwsze sezony mają realny, orginalny
klimat, dbałość o scenografię, spójność, dramatyzm, wizję...

> Tak se jeszcze przypomniałam, że z polskich mogę polecić Krew z krwi (na
> TVP2 niedługo ma być tego drugi sezon, pierwszy był opłacony przez
> Canal+, więc szukaj, bo oni lubią rzucać i na płyty)

Krew z krwi - spróbuję zakolejkować. Trza by coś polskiego też
wrzucić czasem.

18. Data: 2015-02-19 18:02:38

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-18 o 17:47, XL pisze:

> He he, Wy to macie kupę wolnego czasu jak widzę...

Nie młócę na psp, to mam trochę.

19. Data: 2015-02-19 18:05:57

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-18 o 19:39, Fragi pisze:

> O, zażółcony.
> Tyle lat... A Ty jeszcze koloru nie zmieniłeś...

Fragile ?

Wiesz, zmiana z czerwonego na żółty nie jest jeszcze
jaskrawym regresem, a raczej może być kojarzona z dojrzałością.

Jak bym teraz miał obwieścić zmianę na jakiś taki kolor ...
nijaki ? szarawy ? bladawy ?
to bym się chyba za bardzo obnażył :)

Chętnie bym może i wziął brązowy, ale ... Wiadomo ...
To chyba bym musiał wpierw dobrać odpowiednią grupę.
Taką bardziej techniczną.

20. Data: 2015-02-19 18:56:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2015 18:02:38 +0100, zażółcony napisał(a):

> Nie młócę na psp, to mam trochę.

Ale ja mam MNÓSTWO 3-)

Szanowny panie gistapo
Żydek z pejsami
Można? Można!
Kto to powiedział?
Zamiast stosować protezy odszukać przyczynę patologii