Zatrzymać zło.

171. Data: 2015-02-23 07:30:00

Temat: Re: Zatrzymać zło.
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 00:13:40 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Tzn bez rozpatrywania spraw niezrozumiałych dla Ciebie?

> Eufemizmy? - używasz słów, których nie rozumiesz.

dobrze ze ty wszystko wiesz i wszystko rozumiesz. prowadz nas wielce swiatla osobo
przez meandry niewiedzy naszej do zrozumienia wiecznego i nieprowadz nas na
pokuszenie poslugiwania sie mysla wolna, i nieposkromiona.

- tekst dot. zalozen ideowych dot. teorii absolutu idealnego jest nieco zmieniony by
wypaczyc jego sens. nie zlapalas, bo nie czytasz.

- teza glowna to przeslanie tworcy tegoz nurtu filozoficznego: ze mysl jest pierwotna
do bytu, jest mi bliska. jezeli uwazasz ze byt bez mysli jest wyzsza forma
egzystencji. to szukaj swojego ukojenia w bezmozgowiu wszelkim.

- jesli "To" o czym tak czesto mowisz nie jest eufemizmem? jesli "To" co to jest,
skoro wydusic z siebie nie mozesz definicji. pewnie jakies g...o!

- jesli cos dot. tw. wiary to istotnie sprawa w zalozeniu jest dla mnie
nieakceptowalna, a religijnosc wrecz niezrozumiala.

i to by bylo na tyle. nie odpisuje wiecej w tym watku, bo to jest boksowanie pierzyny

172. Data: 2015-02-23 08:21:59

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> U ciebie każda jest tak straszna że tylko palić na stosie, jak
> mówiłem każdy pedofil nienawidzi kobiet a zatrzymana płeć kieruje go
> na dzieci, czyli w twoje chorobie każda kobieta to jak u antysemity
> żyd, czyli urojenia, agresja i lęki bo z główką niedobrze.

Myślę sobie globku tak, że Ty czujesz się kobietą i gdy tylko padają
jakieś słowa wytykające kobietom błędy, nawet te popełnione
nieświadomie, to Ty gotów jesteś takiego kogoś zjeść razem z racicami.
Ale wstydzisz się przyznać do tego wprost więc atakujesz swojego
interlokutora.

Nie przejmuj się, gdy byłem nieświadomy tez tak miałem aż doszło do
przemiany i mój umysł stał się zrównoważonym kobieto-mężczyzną, dzięki
czemu wzrosła moja empatia i możliwym stało się rozumienie płci obojga.
Przestałem rozumować w kategoriach JA-TY i zacząłem myśleć za NAS, za
wspólnotę. A stało się to po pełnym zaakceptowaniu przez moją
podświadomość tego do czego dotarłem przez logiczny wywód, czyli gdy sam
w pełni zaakceptowałem ideę, że wychowanie seksualne dzieci z inicjacją
seksualną wśród rodziców jednoczy ludzi i eliminuje przemoc z jej
wszystkimi konsekwencjami.

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

173. Data: 2015-02-23 12:59:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 lutego 2015 14:52:53 UTC+1 użytkownik Dirko napisał:
> Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Ale ze złem należy walczyć.

Nie wszyscy tak twierdzą:
"Nie sprzeciwiajcie się złu ale zło dobrem zwyciężajcie"

174. Data: 2015-02-23 13:13:09

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com pisze:
ps.com...

> Nie wszyscy tak twierdzą:
> "Nie sprzeciwiajcie się złu ale zło dobrem zwyciężajcie"

Ciekawość czy sami gotowi są w tej walce nadstawiać karku...?

175. Data: 2015-02-23 17:14:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
glob pisze:

> [...]

w pełni zaakceptowałem ideę, że wychowanie seksualne dzieci z inicjacją
seksualną wśród rodziców jednoczy ludzi i eliminuje przemoc z jej

Wiesz jak wygląda twoje pisanie? Każda kobieta to Żyd. Spójrz jakie urojenia do żydów
wypisują, u ciebie tym żydem jest kobieta, więc to tylko nienawiść niedojrzałego
osobnika.

176. Data: 2015-02-24 07:44:30

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> LeoTar

> Wiesz jak wygląda twoje pisanie? Każda kobieta to Żyd. Spójrz jakie
> urojenia do żydów wypisują, u ciebie tym żydem jest kobieta, więc to
> tylko nienawiść niedojrzałego osobnika.

Jakaś prawda musi być w tym co piszesz o kobietach - pewnie w ich
postępowaniu jest coś z postępowania Żydów.

Ale gdzie wyczytałeś, że ja nienawidzę kobiet i Żydów, tego nie czaję.

177. Data: 2015-02-24 23:14:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
glob pisze:
- pokaż cytowany tekst -
Jakaś prawda musi być w tym co piszesz o kobietach - pewnie w ich
postępowaniu jest coś z postępowania Żydów.

Ale gdzie wyczytałeś, że ja nienawidzę kobiet i Żydów, tego nie czaję.

Rany boskie, po co mi było to porównanie, kobiety stały się żydami.

Konserwatyzm a zanik mózgu
Ciekawe
Sprawiedliwi wśród narodu W Polsce żyje 501 Sprawiedliwych, którzy w czasie wojny ratowali Żydów. Wielu z nich ukrywa się do dziś we własnych domach przed sąsiadami.
Ballada o ...
Hejka ...