Zatrzymać zło.

91. Data: 2015-02-19 18:28:57

Temat: Re: Zatrzymać zło.
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragi pisze:

> Tylko matoł da się zniewolić, nieprawdaż? :)

Niekoniecznie. Zniewalanie można zneutralizować. :-)

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

92. Data: 2015-02-19 18:54:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2015 17:29:47 +0100, zażółcony napisał(a):

> Wyczytałaś to może na wikipedii ???

> A co Ty o tym doczytałaś ??? Co wiesz o procesie dojrzewania
> 'chłopaka' XXL u którego hormony pracują zdecydowanie inaczej
> niż u rówieśników ? Co powiesz o jego możliwościach
> zakochiwania się w dziewczynach a o możliwościach zakochiwania
> się w chłopakach ? Jedno jest bardziej prawdziwe niż drugie ?

Nie mam ochoty dyskutować - nie wiesz,o czym piszesz.

93. Data: 2015-02-19 18:55:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2015 17:59:07 +0100, Fragi napisał(a):

> Dać globowi wódki :)
>
> --
> Pozdrawiam,
> M.

Wódka i dragi????
:-PPP

94. Data: 2015-02-19 18:58:33

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-19 o 18:54, XL pisze:

> Nie mam ochoty dyskutować - nie wiesz,o czym piszesz.

Możemy zakończyć partnerską konkluzją, że oboje nie za dużo wiemy.

Aczkolwiek dla mnie świadomość niewiedzy jest początkiem,
nie końcem.
Skoro twierdzisz, że nie wiem, to spróbuję się dowiedzieć
więcej.

95. Data: 2015-02-19 19:09:46

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2015 18:27:15 +0100, LeoTar napisał(a):

> Owszem bywa, co wcale nie oznacza, że nie mam racji.
> A co do mojej wiarygodności - pozwól, że zadbam o nią sam. :-)

Dbaj, dbaj. Sczzerze bym chciała, abyś dbał tak dalej :)

M.

96. Data: 2015-02-19 19:15:26

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragi pisze:

> Dbaj, dbaj. Szczerze bym chciała, abyś dbał tak dalej :)

Staram się jak mogę a za szczere życzenie szczerze dziękuję.:-)

97. Data: 2015-02-19 19:20:31

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2015 19:15:26 +0100, LeoTar napisał(a):

> Staram się jak mogę a za szczere życzenie szczerze dziękuję.:-)

Tośmy sobie poszczerzyli :)

M.

98. Data: 2015-02-19 19:21:23

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2015 18:28:57 +0100, LeoTar napisał(a):

> Niekoniecznie. Zniewalanie można zneutralizować. :-)

Szkoda, że matoła się nie da ;)

M.

99. Data: 2015-02-19 19:26:15

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragi pisze:

> Tośmy sobie poszczerzyli :)

A bo to zakazane jest? :-)

100. Data: 2015-02-19 19:28:38

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragi pisze:

> Szkoda, że matoła się nie da ;)

Każdego się da tylko matołowi trzeba umiejętnie pokazać marchewkę. ;-)

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

Konserwatyzm a zanik mózgu
Ciekawe
Sprawiedliwi wśród narodu W Polsce żyje 501 Sprawiedliwych, którzy w czasie wojny ratowali Żydów. Wielu z nich ukrywa się do dziś we własnych domach przed sąsiadami.
Ballada o ...
Hejka ...