Re: Zatrzymać zło.

Data: 2015-02-19 14:26:53
Temat: Re: Zatrzymać zło.
Od: glob <r...@g...com>

LeoTar
glob pisze:

> To od razu weź siekierę i stos podpal,

Popadasz w skrajności globku. Jesteś emocjonalnie niezrównoważony. Nie
dostrzegasz tego, że można realistycznie oceniać udział Kobiety w
upowszechnieniu zła i być jej za to... wdzięcznym. Tak, tak globku.
Gdyby nie Kobieta ze swoim seksem Mężczyzna nie miałby paliwa do napędu,
którego celem jest ujawnienie PRZYCZYNY zła.

> bo to jest jej wina

Bredzisz, przestałeś odróżniać "winna" od "nieświadoma". Ja piszę cały
czas o nieświadomym działaniu Kobiety i Mężczyzny i o tym, że najwyższy
czas wyzwolić ludzi z tej nieświadomości. Jeżeli nie wyrwą się z tej
nieświadomości to staniemy się martwym elementem historii, przeszłością.

> że jesteś przygłup.

Nie Ty pierwszy mi to zarzucasz - dzięki za troskliwość.

Jak baba tak ciebie prowokuje weź siekierę , po co masz się narażać na ciągłe jej
prowokacje, machniesz siekierką i przestanie prowokować, bo tak najcześciej twoje
twierdzenia się kończą, zgodnem kobiety, po latach obijania.