Re: Zatrzymaj aborcję

Subject: Re: Zatrzymaj aborcję
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<f...@g...com>
From: Kviat
Date: Sat, 13 Jan 2018 08:27:16 +0100

W dniu 2018-01-13 o 02:28, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Wmawiasz mi, że uważam, iż kobiety są upośledzone.
> Nie wiem, jak z katolami, ale w moim przypadku tak nie myślę, wręcz odwrotnie.

I równocześnie uważasz, że kobieta używająca koncepcji dokonuje gwałtu
na swojej płodności.
Dobrze się czujesz?

> Kobiety nie chcą mieć dzieci przede wszystkim z tego powodu,

Gówno cię powinno obchodzić z jakiego powodu jakaś kobieta nie chce mieć
dzieci.

> że blokowałoby
> im to równy start i udział w cywilizacji,

Tylko w twojej religianckiej głowie.
Może być pierdyliard powodów, dla których kobieta nie może/nie chce mieć
dzieci. I nic ci do tego.

> a nie dlatego, że jest ich taka
> natura.

Natura niektórych kobiet jest taka, że nie chcą/nie mogą mieć dzieci. I
nic ci do tego.
Choćby na świecie istniała jedna jedyna kobieta, która dzieci mieć nie
chce, to nie masz prawa jej do tego zmuszać i nie masz prawa pisać
idiotyzmów, że dokonuje gwałtu na swojej płodności.

Jedyną osobą dokonującą gwałtu jesteś ty, gdy wpierdalasz się na siłę do
cudzego życia. O gwałcie na rozumie nie wspominając.

[Ciach reszta bredni bez związku.]

> Przypuśćmy w ramach jakiegoś myślowego eksperymentu, że jakaś w miarę
> rozgarnięta nastolatka wygrałaby 250 mln EUR w loterii EuroJackpot. Czy miałaby
> wtedy jakieś logiczne powody do stosowania antykoncepcji?

W miarę rozgarnięta nastolatka może stwierdzić, że jest już
wystarczająco dużo dzieci na świecie.

Nie tobie o tym decydować.

Czytaj to zdanie tak długo, aż zrozumiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr