Zatrzymaj aborcję

1. Data: 2018-01-11 18:15:47

Temat: Zatrzymaj aborcję
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Można wysyłać: http://zatrzymajaborcje.pl/

2. Data: 2018-01-12 05:57:57

Temat: Re: Zatrzymaj aborcję
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 11 stycznia 2018 18:15:47 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> Można wysyłać: http://zatrzymajaborcje.pl/

dobra inicjatywa, ale nie o to chodzi.
bardziej trzeba uswiadamiac ludziom,
ze zapobieganie ciazy moze byc wlasciwe,
ale tylko do pewnego momentu;
dotad, poki plemnik nie dotrze do jajeczka.
pozniej to juz, w mniejszym czy wiekszym stopniu, zabojstwo
(wiem, ze to dziwnie brzmi, w wiekszym czy mniejszym stopniu,
bo niby zabojstwo zabojstwem, ale czym bardziej idacy ku istnieniu
zarodek rozwiniety, tym wiekssza szansa, ze te jego rozpoczete istnienie
bedzie kontynuowane).
zwlaszcza trzeba uswiadamiac to ludziom mlodym,
bo oni jeszcze tego sobie nie uswiadamiaja.

pozdrawiam,
jacek

3. Data: 2018-01-12 12:42:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 stycznia 2018 05:57:59 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> bedzie kontynuowane).
> zwlaszcza trzeba uswiadamiac to ludziom mlodym,
> bo oni jeszcze tego sobie nie uswiadamiaja.

O widzę, że masz zdrowe podejście.
Co innego powstrzymywanie niepożądanej płodności, co innego usuwanie żyjącego
płodu. Zwłaszcza zagnieżdżonego.

4. Data: 2018-01-12 13:05:38

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

ZARODEK.
Płód jest zawsze zagnieżdżony - bez tego ZARODEK nie osiągnałby stadium płodowego,
które zaczyna się w 11 tygodniu od poczęcia.

5. Data: 2018-01-12 13:15:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 stycznia 2018 13:05:39 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:
> ZARODEK.
> Płód jest zawsze zagnieżdżony - bez tego ZARODEK nie osiągnałby stadium płodowego,
które zaczyna się w 11 tygodniu od poczęcia.

Mniejsza o terminy - chodzi o niestosowanie środków wczesnoporonnych.

6. Data: 2018-01-12 13:30:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-12 o 13:15, Jakub A. Krzewicki pisze:
które zaczyna się w 11 tygodniu od poczęcia.

> Mniejsza o terminy - chodzi o niestosowanie środków wczesnoporonnych.

Co z osobami upośledzonymi? Osoby upośledzone również uprawiają seks i
niekoniecznie zdają sobie sprawę z konsekwencji, a nie da się upilnować
w 100%. Nie są więźniami i zamykani w izolatkach, mają wspólne zajęcia,
więc i kontakt z płcią przeciwną.
W przypadkach awaryjnych muszą mieć dostęp do środków wczesnoporonnych,
szybki dostęp.
Przymusowa kastracja? Kary prądem za niezażycie środków
antykoncepcyjnych? Zmuszenie upośledzonej kobiety do urodzenia,
najprawdopodobniej upośledzonego dziecka?

A co w przypadku gwałtu? W tym gwałtu kobiet upośledzonych umysłowo?

Powrotu do zdrowia życzę
Piotr

7. Data: 2018-01-12 13:56:23

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 stycznia 2018 13:30:27 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
> antykoncepcyjnych? Zmuszenie upośledzonej kobiety do urodzenia,
> najprawdopodobniej upośledzonego dziecka?

Implantów "Norplant" to nie ma? Ponoć w Anglii popdobne implanty rodzice niemal
obowiązkowo wszczepiają nieletnim córkom. Też jak gdyby kastracja, ale czasowa
i bez większych skutków dla libido. Mi się to nie podoba, ale żeby funkcjonować
w cywilizacji, w której jest szkolnictwo i jednocześnie cieszyć się udaną
w miarę inicjacją, dziewczyna współczesna w Europie musi zadawać ten gwałt
swojej płodności. To nie jest Peru, gdzie może biegać z bandą dzieciaków i tym
atrakcyjniejsza, im zrobiła ich więcej. Jeżeli już musi, to na tym etapie, gdzie
jeszcze z zasady nie występuje cierpienie przerwania życia. Proste?

> A co w przypadku gwałtu? W tym gwałtu kobiet upośledzonych umysłowo?

ZTCW pigułka "po" nie działa ponoć wczesnoporonnie _o_ _ile_ jest podana
w miarę szybko, a nie po paru dniach. Do zapłodnienia jest potrzebny jakiś czas.
A co do gwałtu na upośledzonych to j/w implanty.

8. Data: 2018-01-12 14:51:41

Od: Belzebub <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 11 Jan 2018 18:15:47 +0100
doszła do mnie wiadomość <p38642$skr$1@node1.news.atman.pl>
od pinokio <p...@n...adres.pl> :
>Można wysyłać: http://zatrzymajaborcje.pl/

Uratowane dzieci dziękują pinokju za podpisanie petycji:
https://www.youtube.com/watch?v=9XE5FJZ8elU
https://www.youtube.com/watch?v=f3ZaNjAQA9U
Specjalne podziękowania od Anzelma Zaśniada-Groniastego:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4391457
/figure/f3-mjms-21-6-061/

9. Data: 2018-01-12 18:07:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-12 o 13:56, Jakub A. Krzewicki pisze:
płodowego, które zaczyna się w 11 tygodniu od poczęcia.

> Implantów "Norplant" to nie ma? Ponoć w Anglii popdobne implanty rodzice niemal
> obowiązkowo wszczepiają nieletnim córkom.

Świat nie jest idealny.
Ponoć. Niemal.
Co z tymi, którzy nie będą mieli jakiegoś tam implantu?
Problem nie dotyczy osób zabezpieczonych przed ciążą, lecz tych
niezabezpieczonych.

> [...]
> w miarę inicjacją, dziewczyna współczesna w Europie musi zadawać ten gwałt

Gwałt swojej płodności? Co ty pieprzysz?

> ZTCW pigułka "po" nie działa ponoć wczesnoporonnie _o_ _ile_ jest podana
> w miarę szybko, a nie po paru dniach. Do zapłodnienia jest potrzebny jakiś czas.

Ponoć.
A nie prościej się dowiedzieć jak działa, skoro chcesz się w tych
tematach wypowiadać?

http://wyborcza.pl/1,75400,17268501,Jak_dziala_pigul
ka__dzien_po___Czy_jest_wczesnoporonna_.html?disable
Redirects=true

"- Gdy w 1999 roku na Węgrzech preparaty antykoncepcji awaryjnej zostały
dopuszczone do sprzedaży bez recepty, liczba aborcji wśród dziewcząt
młodszych niż 18-letnie spadła o połowę, a wśród kobiet powyżej 18. roku
życia - o 30 proc."

http://www.poradnikzdrowie.pl/seks/antykoncepcja/tab
letka-po-jak-dzialaja-ile-kosztuja_41734.html

"Tabletki z levonorgestrelem nie będą skuteczne, jeśli proces
implantacji zarodka już się rozpoczął. Kiedy levonorgestrel zostanie
przyjęty zbyt późno, nie zadziała poronnie. Wręcz przeciwnie - podtrzyma
ciążę."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2018-01-12 18:12:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-12 o 18:07, Kviat pisze:

> Co z tymi, którzy nie będą mieli jakiegoś tam implantu?
> Problem nie dotyczy osób zabezpieczonych przed ciążą, lecz tych
> niezabezpieczonych.

No i oczywiście pominąłeś przy okazji gwałty na kobietach "normalnych".
Czemu mnie to nie dziwi?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

usenet upada