Re: Zatrzymaj aborcję

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 12 Jan 2018 04:56:23 -0800 (PST)
Subject: Re: Zatrzymaj aborcję
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu piątek, 12 stycznia 2018 13:30:27 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
płodowego, które zaczyna się w 11 tygodniu od poczęcia.

> Co z osobami upośledzonymi? Osoby upośledzone również uprawiają seks i
> niekoniecznie zdają sobie sprawę z konsekwencji, a nie da się upilnować
> w 100%. Nie są więźniami i zamykani w izolatkach, mają wspólne zajęcia,
> więc i kontakt z płcią przeciwną.
> W przypadkach awaryjnych muszą mieć dostęp do środków wczesnoporonnych,
> szybki dostęp.
> Przymusowa kastracja? Kary prądem za niezażycie środków
> antykoncepcyjnych? Zmuszenie upośledzonej kobiety do urodzenia,
> najprawdopodobniej upośledzonego dziecka?

Implantów "Norplant" to nie ma? Ponoć w Anglii popdobne implanty rodzice niemal
obowiązkowo wszczepiają nieletnim córkom. Też jak gdyby kastracja, ale czasowa
i bez większych skutków dla libido. Mi się to nie podoba, ale żeby funkcjonować
w cywilizacji, w której jest szkolnictwo i jednocześnie cieszyć się udaną
w miarę inicjacją, dziewczyna współczesna w Europie musi zadawać ten gwałt
swojej płodności. To nie jest Peru, gdzie może biegać z bandą dzieciaków i tym
atrakcyjniejsza, im zrobiła ich więcej. Jeżeli już musi, to na tym etapie, gdzie
jeszcze z zasady nie występuje cierpienie przerwania życia. Proste?

> A co w przypadku gwałtu? W tym gwałtu kobiet upośledzonych umysłowo?

ZTCW pigułka "po" nie działa ponoć wczesnoporonnie _o_ _ile_ jest podana
w miarę szybko, a nie po paru dniach. Do zapłodnienia jest potrzebny jakiś czas.
A co do gwałtu na upośledzonych to j/w implanty.