Zawiasy mimosrodowe

1. Data: 2011-11-09 12:44:42

Temat: Zawiasy mimosrodowe
Od: RemeK <g...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Da sie gdzies kupic zawiasy mimosrodowe, podobne jak w drzwiczkach
rewizyjnych? Potrzebne mi sa do oslony glosnikow w sciance regipsowej i nie
moge nic takiego znalezc.

--
pozdro
RemeK

2. Data: 2011-11-10 16:55:43

Temat: Re: Zawiasy mimosrodowe
Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Da sie gdzies kupic zawiasy mimosrodowe, podobne jak w drzwiczkach
> rewizyjnych? Potrzebne mi sa do oslony glosnikow w sciance regipsowej i nie
> moge nic takiego znalezc.

nie ogarniam... wrzuć fotkę, to coś wykombinujemy...

pozdrawiam
s_13

3. Data: 2011-11-10 20:42:06

Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...
> Da sie gdzies kupic zawiasy mimosrodowe, podobne jak w drzwiczkach
> rewizyjnych? Potrzebne mi sa do oslony glosnikow w sciance regipsowej i
> nie
> moge nic takiego znalezc.

ja kupiłem chyba bluma w sklepie z akcesoriami meblowymi
jezeli chodzi ci o takie które umozliwiaja otwarcie o 180 ale drzwiczki
wychodza na zewnątrz podczas otwierania

Adam

4. Data: 2011-11-15 19:42:00

Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja kupiłem chyba bluma w sklepie z akcesoriami meblowymi
> jezeli chodzi ci o takie które umozliwiaja otwarcie o 180 ale drzwiczki
> wychodza na zewnątrz podczas otwierania
coś takiego jak w wagonach te na korytarzach :)

5. Data: 2011-11-15 22:17:45

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-15 20:42, Gupik pisze:
> coś takiego jak w wagonach te na korytarzach :)

Otwierające się w obie strony? Popytam jutro znajomej.

pochlaniacze wilgoci
Ekspres do kawy
Stacjonarny odtwarzacz mp3 + radio
Cena kobiety...