Zawroty glowy...

1. Data: 2006-11-06 12:05:10

Temat: Zawroty glowy...
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegos czasu mnie kreci. W sumie nie wiem dlaczego - cisnienie
normalne (ca. 130/80), zadnych innych objawów. Moze to wynika z
tego, ze oddaje krew? Tzn. mam juz oddane ca. 4,5 litra, ale ostatni
raz bylem prawie rok temu. A slyszalem,ze jak sie regularrnie
oddaje, a potem przestanie to moga byc jakies negatywne skutki...
Moze to przez kawe (codziennie 3 duze kubki)? A moze jakies
dodatkowe badania? :/

Pozdrawiam 'zakreconych' i nie tylko.

2. Data: 2006-11-06 12:14:50

Temat: Re: Zawroty glowy...
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze to wynika z
> tego, ze oddaje krew? Tzn. mam juz oddane ca. 4,5 litra, ale ostatni
> raz bylem prawie rok temu.

Ja też oddaję i żadnych skutków ubocznych nie obserwuję a mam czasem i
pólroczne przerwy .

> Moze to przez kawe (codziennie 3 duze kubki)?

A zwiększyłeś ostatnio jej ilość?

Najlepiej idź do lekarza I kontaktu i neurologa. Przez internet nikt Ci nic
konkretnego nie doradzi.

pzdr.
Ania

3. Data: 2006-11-06 12:20:39

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej idź do lekarza I kontaktu i neurologa.

Byłem wcześniej u I kontaktu z podobnym problemem, to się
skończyło na wywiadzie, gadce-szmatce i koniec. :/

4. Data: 2006-11-06 12:25:01

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byłem wcześniej u I kontaktu z podobnym problemem, to się
> skończyło na wywiadzie, gadce-szmatce i koniec. :/

Jeżeli nic się nie zmieniło idź ponownie do tego samego, za drugim razem nie
zlekceważy.

z prośbą o pomoc
Angina- jak długo trwa siewstwo
Kregoslup, rozszczepienie kregu