Zawsze klopotliwe pytanie?

1. Data: 2002-11-21 09:10:57

Temat: Zawsze klopotliwe pytanie?
Od: "pyz gorniak vel michas madejski" <k...@s...opoka.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie mam nogi! co zrobic?

2. Data: 2002-11-21 09:22:09

Temat: Re: Zawsze klopotliwe pytanie?
Od: m...@b...pl (Maciej Jakubowski) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "pyz gorniak vel michas madejski" <k...@s...opoka.org.pl>
To: <p...@n...pl>
Sent: Thursday, November 21, 2002 10:10 AM
Subject: Zawsze klopotliwe pytanie?

> nie mam nogi! co zrobic?

A co chcesz zrobic?

--
Maciej Jakubowski
m...@b...pl
GG #5770 ICQ #969959

3. Data: 2002-11-21 10:01:43

Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam kolego, nie masz nogi i co z tego, życie się toczy dalej, a ty musisz
funkcjonować jest wiele rzeczy które możesz robić bez nogi :-) jakie wymyśl
sobie tutaj są ludzie którzy nie mają rąk nóg i żyją pełnią życia. Jak
będziesz cwany to możesz brak nogi wykorzystać jako swój atut. Jak to
zrobić, jeśli chcesz wiedzieć napisz do mnie na priv.
Pozdrawiam Wiesław Wacław

4. Data: 2002-11-21 21:27:37

Od: "Radzio" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu pyz gorniak vel michas madejski napisał(a):

> nie mam nogi! co zrobic?

Nic nie zrobisz. Człowiek nie jaszczurka, noga mu nie odrośnie.
Przeszczepy od innych też nie wchodzą w grę, choć kiedyś słyszałem o
przyszyciu jednemu kolesiowi innej ręki.
Musisz się przyzwyczaić do tej trudnej sytuacji. Pamiętaj, że strata
nogi to nie strata życia.

Trzymaj się,
Radzio

--
Radzio e-mail: d...@t...pl
"Jedynym sposobem by żyć, jest pozwolić żyć".

5. Data: 2002-11-22 09:23:16

Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> nie mam nogi! co zrobic?

Cóż możesz zrobić? nic ...po prostu żyć dalej!!! Trudno jest się z tym
pogodzić, jeszcze trudniej uznać za dar od Boga... takich darów to bym
dostawać nie chciała, bo nigdy nie potrafiłabym za nie podziękować.
Ale brak nogi, wózek inwalidzki (na którym siedzę pisząc ten post) uwierz mi
proszę TO NIE KONIEC ŚWIATA i NIE KONIEC ŻYCIA.
Chociaz nauczyć się z tym żyć nie bedzie łatwo, ale może być nawet ciekawie.
Trzym się bracie!!!

6. Data: 2002-11-22 09:51:11

Od: "Korteenis" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.
Strata nogi nie musi być końcem życia.
Znałem kiedyś gościa który nie miał nogi, słuchaj jak on skakał, grał w
piłkę, sam byłem zaskoczony.
Musisz mieć dużo silnej woli i przedewszystkim nie możesz się złamywać !!!
Ja mam reumatoidalne zapalenie stawów - REUMATYZM. Na początku to było dla
mnie jak wyrok. Miałem wtedy 10 lat teraz mam 23 i zacząłem myśleć o tej
chorobie jak o darze od Boga, tak. tak zacząłem myśleć.
Więc Chłopie, nie załamuj sie, staraj się myśleć pozytywnie (wiem, że to
ciężie). A po kilku latach będzie dobrze.
Jeżeli będziesz chciał oczymś porozmawiać : k...@w...pl
lub GG 791169
Trzymaj się.
Marcin

7. Data: 2002-11-22 13:03:10

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pyz gorniak vel michas madejski"
<k...@s...opoka.org.pl> napisał w wiadomości
> nie mam nogi! co zrobic?

Farciarz :-D Ja nie dość że paraplegik, to nie mam 2-ch.
Bez jednej można jeszcze sobie pobrykać :-)
A co robić? Używać tej którą masz, wózek ograniczyć
do minimum. Załatwić protezę i żyć pełnią życia.
Nie rozmyślać nad stratą, bo nic to nie da (nie urośnie).
Tak naprawdę bez jednej, prawie nic cię nie ogranicza.

8. Data: 2002-11-22 15:40:57

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> nie mam nogi! co zrobic?
biegać i skakać :-)
strata bardziej psychiczna niż fizyczna
jestem parusem i mam 2 ale co z tego jak sie tylko na nie popatrzyć można ;-)
twuj problem to teraz zakup DOBREJ protezy jak sie postarasz to i w noge pograsz
Konfort twojego zycia zalezy tylko od ciebie Jesli wlorzysz troche pracy to
"zanogujesz" podwujnych nogaczy :D
Jestem fanem aero więc czyje się w obowiązku powiedzieć ci że możesz skakać na
spadochronie altać na parolotni i prowadzić inne statki powietrzne Brak nogi
niedyskwalifikuje cie apsolutnie z niczego jeśli ktoś twierdzi inaczej wytnij mu z
protezy w d... to sie zastanowi czy bolało inaczej niż z prawdziwej :D
pozdrawiam gorąco
RobertD
GG#5066111
PS
pamiętaj że mnustwo z nas chętnie zamieniło by sie z tobą na rodzaj
niepełnosprawności (ze mną na czele :-))

9. Data: 2002-11-22 18:49:09

Od: "Prusak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> RobertD GG#5066111 PS pamiętaj że mnustwo z nas chętnie zamieniło by
> sie z tobą na rodzaj niepełnosprawności (ze mną na czele :-))

Podpisuje się pod tym obiema rękoma
Prusak

10. Data: 2002-11-25 11:07:03

Od: "rewo1" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm ja nie mam dwoch ... i nie zartuje.
Mozesz roawinac pytanie " co zrobic?" ?
Re.

Użytkownik "pyz gorniak vel michas madejski"
<k...@s...opoka.org.pl> napisał w wiadomości
> nie mam nogi! co zrobic?

SM
SamiSobie-prawo-mam pytanie
PFRON a dofinansowanie na zakup samochodu
kupię rotor pasywny
ATTRACT HOT SEXY WOMEN EASY WITH PHEROMONES (READ MORE) ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffff 1064 [2/2]