Zazdrosc

1. Data: 2002-05-31 10:13:50

Temat: Zazdrosc
Od: "aa" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Mam pewnien problem zapewne bardzo czesto poruszany na tej liscie
dyskusyjnej. Mianowicie chodzi o zazdrosc. Moja dziewczyna powiedziala mi
kiedys ze gdy sie spotyka ze swoim bylym chlopakiem to przez ulamek sekundy
zapomina o mnie i po tym stwierdzeniu powiedziala ze nie bedzie sie z nim
spotykac. Zaznacze tutaj ze ta rozmowa nie byla wymuszona i powiedziala to
jak mi sie wydaje szczerze i nie byla wtedy pod przymusem. Niestety juz
nastepnego dnia spotkala sie z nim , a mnie to bardzo zabolalo. Powiedzialem
jej o tym i ponownie powiedziala ze nie bedzie sie juz z nim widywac,
poniewaz nie chcialem zeby wybierala pomiedzy mna, a nim dlatego
postanowilem jej zaufac i powiedzialem ze jej szczescie jest wazniejesze i
jesli odczuwa chec spotykania sie z nim to ja jej zaufam. Jednakze sie
troche przeliczylem bo za kazdym razem kiedy ona opowiadala o sptokaniach z
owym kolega czulem sie jakby mnie wielkim mlotkiem po glowie bito i
narastala we mnie zazdrosc co odbijalo sie negatywnie na naszym zwiazku.
Zaczelismy sie klocic i sytuacja robila sie coraz bardziej nieprzyjemna.
Ostatnio spotkala sie z nim i nie bylo jej do 1.45 w nocy na dodatek
sklamala ze nie z nim sie widziala zeby nie potegowac mojej zazdrosci .
Niestety ja sie dowiedzialem prawde i jest jeszcze gorzej. Wiem ze ona
traktuje go jako kolege i nie zdradza mnie z nim, jest bardzo otwarta i lubi
sie spotykac i pomagac ludziom. Niestety moj pierwszyi zwiazek skonczyl sie
zdrada przez moja owczesna dziewczyne i od tamtego czasu zaufanie do
dziewczyn jest ograniczone, szczegolnie po slowach kiedy dziewczyna mi mowi
ze zapomina o mnie bedac ze swoim bylym chlopakiem, ktorego tez zreszta
kiedys zdradzila. Sytuacja jest bardzo skomplikowana i troche mnie
przerasta, a kocham swoja dziewczyne i chcialbym sobie jakos poradzic z
zazdroscia i moc znowu zaufac . Prosze o jakas porade , tylko niech one beda
rozsadne i wazcie slowa ktore wypowiadacie bo to jest dla mnie bardzo wazne.

1. Data: 2002-05-31 12:29:47

Temat: Odp: Zazdrosc
Od: "marcin" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Zazdrość to namiętność, która gorliwie szuka cierpienia" - Cervantes

1. Data: 2002-05-31 14:31:12

Temat: Re: Zazdrosc
Od: hSu <d...@m...dom> szukaj wiadomości tego autora

Synek, nie kwas glupot. Jesli masz intuicje, to skads Ci sie ona wziela. Jesli
jestes zazdrosny to na pewno masz powody. Postaw sprawe na ostrzu noza i
bedziesz wiedzial od razu, a nie za np. miesiac! Po co sie katowac (albo i nie
katowac).

1. Data: 2002-05-31 16:07:04

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

najpierw się spytam czy mam powiedzieć to co myślę o tej sytuacji:

mam - czytaj niżej (..podążaj za sówakiemokienka..;P)

nie mam - lepiej nie czytaj niżej i wyłącz posta albo coś tam

\/

ale cie w 4 litery wali ha ha ha ahhahahahh ah ahaa haha hah

wiesz co też miołem taką sytuację ha ha :)

nie zwlekaj i postaw jej jakieś tam ultimatum np. albo ty albo on bądź coś
takiego, jak będzie się ociągała z odpowiedzią, albo odwracała wzrok, albo
mieszała wypowiedź skacząc na inny temat (typu ,,.. a co ty, ultimatum mi
stawiasz" albo ,,nie ufasz mi?!?!?!?!") - to przegrałes z gościem

V;P

1. Data: 2002-06-01 09:20:18

Od: "Veronika" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aa <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ad7i6m$p55$...@z...polsl.gliwice.pl...
> [...]
beda
> rozsadne i wazcie slowa ktore wypowiadacie bo to jest dla mnie bardzo

Nie zdradza Cię??? To co robi z byłym facetem do 1:45 w nocy, zamiast
spędzać ten czas z Tobą??? Jesteś naiwny. Tym bardziej, że już kiedyś
zdradzała swojego mężczyznę. Dlaczego więc nie miałaby zdradzać Ciebie,
skoro woli przebywać w jego towarzystwie i "zapomina wtedy o Tobie"? Gdy
człowiek "zapomni się" różne bywaja tego skutki.

V-V

1. Data: 2002-06-01 13:54:27

Od: "promyczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "hSu" <d...@m...dom> napisal w wiadomosci
Nie rozumiem tej sytuacji.
Tak sie po prostu nie robi

promyczka

1. Data: 2002-06-01 16:13:17

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

odbiegając ot tematu trochę dziwny podpisik :)
miło że muj zostawiłaś luzem

p-zro

gfh
prośba o pomoc.